Audimaaan Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Hva ville dere anbefalt av luftfilter kit til en 1,8t..., K&N sitt eller Ram air sitt? Eller noen andre bra??:rolleyes: Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Kjører Ram Air , og er fornøyd med det. (Selger fortalte at oljen på dette ikke lagde problemer med luftmåleren, slik som visse andre merker...) Lyden er bra, og det ser fett ut (om man en sjelden gang kikker under panseret). Vil du ha litt mer lyd, så fjern lydisoleringsmatta under panseret. (Kan enkelt settes på igjen også, så det er bare å prøve!). I tillegg er det mange som bytter til forge avlastningsventil, har nok lite å si, men mer holdbar og "tight" enn original, og hvert fall kjekt å ha ved chipping. Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Finnes det noen bra kon filtere som ikke bruker olje? som ser litt fint ut og går ann å vaske. Greenfilter? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Må og ha et bra luftfilter til min Toyota Supra 3.0i Turbo Intercooler... Vil ha så mye luft som mulig til snurren :D uten at det følger fluer og støv med inn seff ;) Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Skulle hatt jeg også... men et innleggs replacement filter fra K&N til 1.8t min koster 800,- så da er ikke prisen langt unna til et åpent filter. Noen tips? Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet Januar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Hørte med ts, han skulle ha en 1000lapp for det ram air kitet...tror jeg går for det... Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Er konfilter tilpasset hver bil (og motorstørrelse) eller er det one size fits all? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Originally posted by Slim! Er konfilter tilpasset hver bil (og motorstørrelse) eller er det one size fits all? Kom nettopp fra California, har tråla bilbutikker der i 5 dager og kjøpt masser av stash, der hadde de "kit" til forskjellige bilmerker, selve filteret så ut til å være det samme da, så var det rør med bøy forskjellige veier og annet nips. Amerikanerne liker alt bolt on vettu, billigere å kjøpe filteret løst og mekke litt selv tror jeg. Jeg skal prøve å plassere filteret mitt i et litt kaldt sted i motorrommet med en kåpe rundt, virker ikke som at alle tenker på det noe særlig. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg