mafiaz Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Hvordan er reglene for markeringslys på taket fremme på bilen. Det er snakk om en Pajero som jeg synes det hadde vert kult med noen kansje 4 markeringslys på taket :P Er det lov?? eventuelt om det kansje er lov med hvite lys kansje oransje ?? :P På forhånd takk for svar.. Siter << Den kloke spør ikke, han husker. >> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Lurer på det samme bortsett fra at eg vil ha de nede :) Grøftlysene mine er lakkert slik at de ikke funker som vanlige grøftlys men er ikke særlig kraftigere lys en i parklysene. Parklysene er derfor koblet fra, så eg bruker kun grøftlysene og intet annet når eg står i ro i mørke :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg