viper Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Originally posted by Terminator litt halvrolig/trancy a la Chicane, Leftfield, Dj Encore, Paul van Dyk e.l. Også la dette ligge i bakgrunnen sammen med lyden fra bilene kanskje? Lettere sagt, "musikk" som lages på keyboard. :rolleyes: Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Originally posted by viper Her kommer du først med et glimrende forslag: Metallica - Enter Sandman, og nå dette?!?! Kazzer, gud hjelpe deg!! Hehe, ta det med ro, jeg er Mettalica, Iron Maiden, Opeth, Aerosmith, AC/DC fan osv. Men fikk litt sansen for den etter å ha hørt den en gang, og ta det med ro, jeg har aldri hørt på noe annet fra Kazzer i bevisst tilstand ;) Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Originally posted by Terminator Trodde det bare var svensker som la til heavymusikk til bilfilmene sine jeg... :) Jeg tror jeg ville valgt noe musikk som ikke drar oppmerksomheten bort fra bildet, f.eks noe instrumentalt eller litt halvrolig/trancy a la Chicane, Leftfield, Dj Encore, Paul van Dyk e.l. Også la dette ligge i bakgrunnen sammen med lyden fra bilene kanskje? Svensker er ålreite dyr sånn sett ;) Og nei, ikke noe datamusikk her i gården. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Originally posted by Evjen Hehe, ta det med ro, jeg er Mettalica, Iron Maiden, Opeth, Aerosmith, AC/DC fan osv. Men fikk litt sansen for den etter å ha hørt den en gang, og ta det med ro, jeg har aldri hørt på noe annet fra Kazzer i bevisst tilstand ;) Hehe, godt. Keep it up! Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Sanger jeg kunne tenkt meg å bruke hvis jeg skulle laget en bilfilm: "Harrymusikk:" Ferlin Huskey - Convoy EDIT: Si ifra hvis noen falt i smak, jeg liker å få vite sånt. Den er jo genial!!! Hvis det er den jeg tenker på da.. masse prating i "radio" og sånn handler om en laste bil convoy som flere folk henger seg på så brøyter de seg igjennom en hel haug av politi sperringer... "Let `em Trucker`s roll, Ten-Four" Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Originally posted by Breisladdern Den er jo genial!!! Hvis det er den jeg tenker på da.. masse prating i "radio" og sånn handler om en laste bil convoy som flere folk henger seg på så brøyter de seg igjennom en hel haug av politi sperringer... "Let `em Trucker`s roll, Ten-Four" We've got a great big convoy, truckin' through the night. We've got a great big convoy, ain't she a beautiful sight? That's a big ten four rubber duck..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Fatman Scoop - Be Faithful <-- Genial (rdl har brukt den i snøfilm) Ensiferum - Windrider <-- Vet ikke om den egner seg men fet læll IceCube - Put Your Back Into It <-- Liker ikke hipcraphop men fet beat Propellerheads - Spybreak <-- Artig Rage Against Machine - Pistol Grip Pump Steppenwolf - Born To Be Wild Warlocks - Hahaha <--- Fox19 det er 01, Fox19 svarer. Ute å kjører? Jah! Har sikkert mere crap jeg kan spa fram ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkis Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Tomoyasu Hotei - Battle Without Honor or Humanity ...fra Kill Bill. Bør være med i enhver driftefilm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superseven Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Noe som kan brukes til bilfilmer er Cradle of filth - Downfall og Ozzy Osbourne - i don't want to change the world, eller ozzy osbourne - crazy train. onfiredevi Siter D råaste med hjul på komme fra England! Sitat fra ozzy osbourne sang: You can't kill rock'n roll, it's here to stay! :dude: onfiredevi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 eller bare for faen: Dina - Bli Hos meg Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè- Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Superseven Noe som kan brukes til bilfilmer er Cradle of filth - Downfall og Ozzy Osbourne - i don't want to change the world, eller ozzy osbourne - crazy train. onfiredevi :cool: Siter 99' s14a små trimmet ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superseven Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Twisted Sister - I wanna rock konge sang! musikk som ikke passer er Kurt Nilsen! bonde Siter D råaste med hjul på komme fra England! Sitat fra ozzy osbourne sang: You can't kill rock'n roll, it's here to stay! :dude: onfiredevi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Live- Deep Enough :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Helene B Live- Deep Enough :) Ja den er jo fin hvis han har tenkt å spille in Th3 Fast And Th3 Furious Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Ja den er jo fin hvis han har tenkt å spille in Th3 Fast And Th3 Furious Hva mente du med det? Den ER fin.. Passer til fleste filmer oxo.. Snowboard, bil osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg