940 turbo 1995 Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Hvor store høytalere er det i vento, tenker helst på framdørene og i dashen. Har vært å hentet min "nye" vento idag, og annlegget var ikkje akkurat noe høydare så der må det gjøres noe :m'm: Siter http://www.bilforumet.no/900-serien/187233-940-lt-sedan.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 4" i dashbord 6,5" i dører, både foran og bak. 1" Tweeter i håndtak til bakdører Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940 turbo 1995 Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 4" i dashbord6,5" i dører, både foran og bak. 1" Tweeter i håndtak til bakdører Takker. Vet du om det ligger ledninger til høytalerne i dørene? Er ikkje høytalere der idag, kun i dashbordet. Siter http://www.bilforumet.no/900-serien/187233-940-lt-sedan.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Takker. Vet du om det ligger ledninger til høytalerne i dørene? Er ikkje høytalere der idag, kun i dashbordet. Jeg tror ikke det gjør det nei.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Takker. Vet du om det ligger ledninger til høytalerne i dørene? Er ikkje høytalere der idag, kun i dashbordet. Er nok ikke ledninger i dørene, viss det ikke satt høytallere der orginalt... Jeg har selv lagt opp ledninger til høytallerene i dørene bak på min golf 3...så er nok like enkelt på og legge inn ledninger framme som bak Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg