Gå til innhold

Vanmiljøet hetset i Fredrikstad

Ranger emnet

_MDS_

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Konvoier med van i Fredrikstad sentrum kveldstid er neppe noe dagligdags problem, hvis de måtte ha assistanse fra Telemarksfolk for å vise seg frem... Men helt enig i at de skal få lov til å ferdes fritt på veien de som alle andre. Om disse bilene forurenser mer enn andre biler, hva så? Fortsatt ikke ulovlig å ha skilt på van...

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. at de er de mest forurensende og støyfulle er vel minst relevante!

at folk faktisk er medlemer av VAN klubber er vel heller et tema!

Folk som råner rundt i sine patriotiske gamle vans, med rebelflagg i bakruta, intercomen på full guffe og TROR de faktisk er amierkanere back in the 80's

er vel ikke mye å skryte av? Jeg ville ikke tørt å vise meg offentlig!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha så video reportasjen nå.. HAHA! herregud jeg dauer her! "DISKRIMINERING AV VÅRES MILJØ"

Så lurer han på hva som er foskjellen på dem kontra vanlige biler?

Det er vel kanskje fordi fredrikstad føler seg rimelig flaue over å bli forbundet med Redneck town alabama kanskje?!

Skjønne politiet jævlig godt!

dette har ingenting med hverken årsavgift, forurensing eller støy å gjøre!

heller byens stakkarslige status!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha så video reportasjen nå.. HAHA! herregud jeg dauer her! "DISKRIMINERING AV VÅRES MILJØ"

Så lurer han på hva som er foskjellen på dem kontra vanlige biler?

Det er vel kanskje fordi fredrikstad føler seg rimelig flaue over å bli forbundet med Redneck town alabama kanskje?!

Skjønne politiet jævlig godt!

dette har ingenting med hverken årsavgift, forurensing eller støy å gjøre!

heller byens stakkarslige status!

Så om en av disse vanene hadde pasert huset ditt et par ganger i uka så hadde du og ringt politiet? Fordi du var redd for at nabolaget ditt blei stempla som rednecks??

Få dere et liv, la folk styre med det de vil og la vær å putt nesa deres der den ikke hører hjemme!!

Latterlig!!!

Mvh Dan

- 76` Volvo 245 med femmer og hårføner -

http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... Det er MINST 2 stk her på jessheim som daglig råner rundt i sentrum.

for noen år tilbake kjørte de 2-3 stk rundt og prata med hverandre over intercom.!

Så jævlig sosialt var det!

Og nei! jeg hadde overhodet ikke ringt snuten! jeg hadde satt opp veisperring eller spikermatte for dem!!

Ikke missforstå meg! jeg selv kjører en ford excursion til daglig! men i forhold til de her lever ikke jeg i bilen min, jeg TROR IKKE jeg er en amerikansk bonde, jeg kjører ikke rundt med en masse jæval lys på bilen min og prøver å utkonkurerer de lokale scania sjåføra, og jeg har heller ikke hora opp bilen min med masse amerikanske flagg og rebell logoer!

Å kjøre i skinnvest er visst high street credit! da nøyer jeg med med en helt vanlig hettegenser tredd langt over huet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om en av disse vanene hadde pasert huset ditt et par ganger i uka så hadde du og ringt politiet? Fordi du var redd for at nabolaget ditt blei stempla som rednecks??

Få dere et liv, la folk styre med det de vil og la vær å putt nesa deres der den ikke hører hjemme!!

Latterlig!!!

x2, la klovnen DRFT-R rope så mye han vil, ingen som tar han seriøst uansett blant de ordentlige gutta.

For min del vil jeg gladelig bli sterilisert framfor å vise meg i plastskrot. Skrur fast fuglebrett på bagasjeluke og sparkler på noe for å få mer hk for å få bilen "tøff", det er miljøet der fjernstyrte biler henger igjen til de blir "voksne".. hemmis-tards..

Syns det var flere fine vans der!

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener bare at folk bør få lov til å drive med akkurat det dem vil, SÅ LENGE det ikke går på andres bekostning.

Dette med rånemiljøer er jo diskutert opp og ned i mente, men stort sett så er det jo ordentlige folk som alle andre. Og vanrånerene er jo ikke noe anderledes en oss med Volvo\BMW\Nissan osv...

Om bilinteressen ikke treffer det disse A4 menneskene mener er en ålreit hobby så synd for dem. De har bare så altfor lite å gjøre og bryr seg altfor mye om hva andre gjør.

En fjær blir til fem høns, agurknyheter osv...fuck det!!

Og jeg mynter ikke dette direkte på deg DRFT-R, er bare så lei av folk som skal uttale seg og mene noe om alt!!

Jeg feirer det hele med en snus og så sier jeg meg ferdig med dagens utblåsning :D

Mvh Dan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for all del. folk kan drive med hva de vil. men andre entusiaster må da få lov å synes at dett er harry som faen!

ALSTÅ!........ jeg kjører både motocross og motard...

du ser ikke meg gå rundt i byen med cross støvler og bukser for å vise meg frem?

eller på biltreff i rally dressen min bare fordi jeg driver med drifting?

Folk som kjører van og amcar liker å vise seg i sine stramme skinnvester og amerikanske flagg. og kjerringer som driver hest liker å vise seg i sine ufattelig stygge ridebukser og sitt nerdete ytre.. hest er best på pølsa, selv der er det ræva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt er bare, trengte man å lage et avisoppslag av det?

Trenger folk nødvendigvis å ha det svart på hvitt at det er harry?

At det er harry er jeg helt enig i, faktisk mer harry en å kjøre 240 mener jeg, MEN er det noe galt i det?

Disse som kjører "harley" da? Løper rundt med skinnbukser, vest og skaut...er ikke det det samme?

Folk er så opptatt av hva som er riktig å galt, gå med de "riktige" folkene, gå med de "riktige" klærne osv...

Hadde de gjort noe ulovlig javel da så... Men de koser seg bare og skaper litt liv i gatene...

La dem få lov sier jeg!!

Mvh Dan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke fatte hva som er så galt. de gjør bare det de liker. og jeg kan ikke skjønne hvordan den går utover noen andre så lenge de følger traffikreglene. hva folk mener om dem er vel egentlig dundrende likegyldig. det var ikke saken! er forresten ikke noe værre å råne med van enn å råne med toyota prius. så lenge du liker det selv. at fredrikstad framstår som en redneck plass rettes ikke på ved at politiet lager missnøye blandt folk som bor der. og det rettes heller ikke på inntrykket av at folk der er rednecks med alle de glupe kommentarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider