Gå til innhold

Street Meet på Ingierstrand før sesongslutt

Ranger emnet

LiveFree

Anbefalte innlegg

Har sett robert 1 gang det var på ingierstrand for leeenge sia. har vært på samtlige meet's på jessheim uten å se trynet på'n :polish:

bli ALT for mange meet's på for kort tid.. hører nesten hver jævla helg att det er på enten jessheim eller ingierstrand eller drammen whatevah! :D Når man endelig gidder å dra er det ikke en kjeft der. forrige på xxl var det 3 råtne bmw + en audi som svingte innom på 30 min:P

hehe.. enig på den!

Jeg var på streetmeet på ingierstrand og den på XXl i fjor. i år var jeg vel bare engang ellerno og det var rimelig tafatt da snuten dukket opp på rimelig kort tid. ble heller ikke særlig mere spenning på skedsmohallen akkurat..

Folk styrer så jævlig med å arrangere et treff på 2 dagers varsel, og når man først kommer dit er det som du sier bare 5-6 råttne gamle biler som ikke klarer å spinne donuts eller så blir dere jaga vekk av snuten på rekordtid!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han har vært på alle Ingiersrand treffa jeg har vært på, og de to gangene jeg var på XXL.

Men uansett;

Enig at det burde vært flere store treff slik det var før. Da var det også ofte litt fetere biler der. Ikke såå kult å se en gammal 240 eller Sierra spinne rundt, det ser man hver helg på Strømmen sånn ellers.

Og det å ha en arrangør er bare tull, Street-Garage folka hadde jo det på XXL iallefall en gang, og man så jo hvor fett det ble når alt skulle skje på deres premisser og etter deres tidsplan.

nåjah, hva forbinder du med HVER gang? det er nok 3 MAX 4 ganger på 2 sesonger nå. og mesteparten av gangene satt jeg bare på med folk!

Det streetgarage gjorde var overhodet ikkenoe negativt til. why?

De klarte faktisk å arrangere et treff med både burning og herjing UTEN at folk ble jaga vekk av snuten!

men i dag er det ingen som har baller slik det var i mellom 2002 og 2004! Da snuten dukket opp samlet folk seg bare rundt politiet for å bremse dem ned eller sperre vei for dem!

På den tiden var det også litt mere morro når gutta med de grommeste bila dukket opp på plassen... Var noe annet å se Breda, asim, pedern, ruud, hafsengen og de andre gutta dukke opp med det grommeste av det grommeste fremfor slitne biler som omtrent må fraktes hjem igjen med NAF....

Men det er nå meg:ass:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nåjah, hva forbinder du med HVER gang? det er nok 3 MAX 4 ganger på 2 sesonger nå. og mesteparten av gangene satt jeg bare på med folk!

Det streetgarage gjorde var overhodet ikkenoe negativt til. why?

De klarte faktisk å arrangere et treff med både burning og herjing UTEN at folk ble jaga vekk av snuten!

men i dag er det ingen som har baller slik det var i mellom 2002 og 2004! Da snuten dukket opp samlet folk seg bare rundt politiet for å bremse dem ned eller sperre vei for dem!

På den tiden var det også litt mere morro når gutta med de grommeste bila dukket opp på plassen... Var noe annet å se Breda, asim, pedern, ruud, hafsengen og de andre gutta dukke opp med det grommeste av det grommeste fremfor slitne biler som omtrent må fraktes hjem igjen med NAF....

Men det er nå meg:ass:

Nå har ikke jeg vært på et eneste streetmeet i år som jeg kan huske. Men så deg en del ganger i fjor :P Men men, nok om det.

Grunnen til at jeg ikke likte treffet til street-garage var at ettersom de skulle ha sitt eget tidsskjema ble det mye dødtid før det skjedde noe, og folk kjeda seg og stakk etterhvert. De var også litt for strenge på dette med at ingen måtte finne på å burne eller herje uten at de sa det var ok.

Men savner de gamle treffa jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bedre tider før mtp bilmiljøet OVERALT.. dessverre!

Skulle gjerne sett en av disse big meet'a det prates om her, skulle fått til noe liknende vettu, om en av de store gutta hadde f.eks tatt initiativet og prøvd å få arrangert noe liknende neste år f.eks. Invitert de med de tøffeste bilene og prøvd å få til noe stort.

Eneste stedet det fortsatt er rabiate folk er Bø, der er det jo dieselshow, heller ut diesel/olje i gatene og folk burner osv.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SAVNER sånn det var før. Streetmeet var så hellig og bra at det til og med ble arangert ett treff i forbindelse med innspillingen av en High Octain film. Nå i det siste synes jeg det bare blir satt opp en dato som er 2 - 3 dager frem i tid. Før var det satt av tid god stund føre. Det var tabu at andre lagde treff på samme helgen. Til og med politiet leste på forumet for var der hele tiden. Var ett treff i Kragerø hvor det var over 30biler som dro sammen fra Oslo en helg. Det kom på flere biler under veis. Om man ikke hadde lappen så var det alltid noen som hadde plass.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ROBERT! du som kjenner miljøet litt annerledes enn oss andre " hobbyrånera " kunne faenmeg ha tatt litt vett til å faktisk arrangere noe som kan nerme seg ett streetmeet! det som blir kalt for streetmeet " i dag " er faen ikke noe mer simpelt enn om man skulle henge på den offentlige bensinstasjonen å drikke cola å se på slappe org biler med dekaltrim på!

Klager ikke ,men dere er vel enige?!

ett svært sommermeet å ett vintermeet er nok for meg!

bare det blir bra med folk og biler! Heller det enn hver jævla helg med alltid lite folk og røtne biler

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øhm? Jeg har INGENTING å stille med her desverre. jeg er bare enda en "tilskuer" på dette!

Da de store streetmeetsa var hadde jeg ikke lappen engang! kom kjørende med bilen til mor uten førerkort bare for å være med og se på dette!

I dag er samlige av Oldschool ligaen foreldra. ansvarfulle og optatte! er ingen som gidder å bli med på dette lenger.

men ja. faen å fett det skulle vært!

de som husker tiden 2002-2004 husker nok jævlig godt okkuperinga av IKEA på furuset, der strømsveien ble sperret og det var kappkjøring mellom rundkjøringene !

Så kom OBS på lillestrøm der der tok fullstendig av! politiet var rett og slett maktesløse

Streetmeet på METRO som var for ca 3- 4år siden???? var vel en av de siste i sitt slag! der politiet sperret av hele området for å jage vekk en og en bil! der gikk det vanvittig mye resurser i bruk, for å ikke nevne politi helikopteret som sirkla på plassen og overvåket bilene som skulle ned på motorveien etter rykter om å sperre E6 mot strømmen og kappkjøring i svensk stil..

men som sagt... jeg har hverken makt eller kunnskap til å arrangere noe slikt desverre ;)

Men jeg stiller gjerne med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

robert : get ur shoe's n dick

er det ingen som kan ordne noe SERRIØST?

Er vel noen som har gjort dette før?

Kanskje man skulle fått noen svenske kontaker som man kunne ha fått info fra om store events! streetmeet norge er jo blitt ett kristelig samfunn.

Don't do this n that!

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amcar-gutta burde fått til noe, det er dem vi vanlige bilinteresserte ser opp til, de som ER de store gutta.

HA HA HA HA!??!?!?!?!!?!?!?

Kødderu med meg nå eller?!

Nå må du ta pilla di før du uttaler deg!

AMCAR klubben i norger er mer hellig og seriøst enn kristendommen

tror du VIRKELIG at noen av de her vil være med å arrangere noe som helst for en gjeng drittunger som er throttle happy og bare vil burne?.. NEPPE!

de orker ikke å bruke 5 kallorier på å tenke på saken engang!

skjønner dem godt!

i nazinorge her ville overskriften vært "Bondevik Hjalp 500 innvandrer inn i landet under falske papirer! 5 av dem bodde gratis hos han i 2 år" i amcars tilfelle om de lot unger burne rundt i filler på en plass!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svenskene får det jo til.. se alle de tøffe muskelbilene som blir kjørt til og fra på VEIEN uten skilter, som er ganske gamle 40 år osv. Så kjører de 201/402m osv..

Er det noe oversikt over hvor og når stockholm open og liknende arrangeres? hadde vært tøft å ta en titt på det i virkeligheten, går jo helt villt for seg.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan ikke finne på å sammenligne sverige med norge? der er det en helt anne kultur man.. de har noe tafatte nazinorge enda ikke har skjønt!

I sverige kan du være heldig og få en poltibil opp på sia av deg som vinker deg ned i fart mens du kjører 140. i norge venter dem febrilsk på å ta deg for å kjøre 82KM/T i en 80 sone!

I sverige har du faktisk lov til å kjøre med 1500hk på gata! i norge bliru sett på som djevelen under et konfirmasjonsmøte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øhm? Jeg har INGENTING å stille med her desverre. jeg er bare enda en "tilskuer" på dette!

Da de store streetmeetsa var hadde jeg ikke lappen engang! kom kjørende med bilen til mor uten førerkort bare for å være med og se på dette!

I dag er samlige av Oldschool ligaen foreldra. ansvarfulle og optatte! er ingen som gidder å bli med på dette lenger.

men ja. faen å fett det skulle vært!

de som husker tiden 2002-2004 husker nok jævlig godt okkuperinga av IKEA på furuset, der strømsveien ble sperret og det var kappkjøring mellom rundkjøringene !

Så kom OBS på lillestrøm der der tok fullstendig av! politiet var rett og slett maktesløse

Streetmeet på METRO som var for ca 3- 4år siden???? var vel en av de siste i sitt slag! der politiet sperret av hele området for å jage vekk en og en bil! der gikk det vanvittig mye resurser i bruk, for å ikke nevne politi helikopteret som sirkla på plassen og overvåket bilene som skulle ned på motorveien etter rykter om å sperre E6 mot strømmen og kappkjøring i svensk stil..

men som sagt... jeg har hverken makt eller kunnskap til å arrangere noe slikt desverre ;)

Men jeg stiller gjerne med!

Problemet etter di treffene var at dem som eide p-plassene kjøpte seg bom. Enkelte hadde lest på nettet når det skulle være treff og spærret med traktor og henger. Jeg var på alle di treffene som Robertos nevner. Det første på IKEA var det så mye brenning av gummi at branvesenet kom med blålys og lurte på hvor det brant.

OBS Lillestrøm ble så stort at det ikke var nok plass. Folk spant med det dem hadde. Politiet stod og så på og gjorde ikke noe som helst. Husker bare at eieren fikk bom kort tid etter på :ass:

METRO meetet er vel det siste store treffet som var. Har aldri sett så mye politi på ett sted noen gang i Norge. Politi helikopteret var over plassen i lang tid med lyskaster for å se hva som skjedde. Hele Metro plassen og plassene rundt var stapp fulle.

Oppskriften er jo enkel. Man blir enig om ett sted hvor det skal være treff i god tid i forveien. Jungel telegrafen tar seg av mye. Det skal være gratis. Ingen er ansvarlige for treffet. Resten går/gikk av seg selv.

Hvor ble det av pudding videoene?

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med gatebil da? de var jo blant annet på Notodden og reiser rundt(geir schau og noen andre), kanskje de arrangerer noe? ikke nødvendigvis sinnsyke tilstander, men masse folk?!

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider