Gå til innhold

Street Meet på Ingierstrand før sesongslutt

Ranger emnet

LiveFree

Anbefalte innlegg

hehe, gromtralla si det :P

jaja, brekka som faen den ;)

Som de snakka om før i tråden her, hadde det vært fett å fått til ett skikkelig arrangert streetmeet til våren! Bare fra Hønefoss (Team Galskap), klarer vi nok bortimot 25-30 biler =) Så hvis folka er flinke til å spre budskapet, kan det bli mange folk ihvertfall ;-)

jeg som kjørte golf 5'ern,, mammas tralle

det blir en bra treff det, men fy faen dere var jævlig mange på treffet, alle på teamet mistet væreandre på vei hjem og kjørte feil vei:P

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hahaha.. regner med at det er mye stolte eiere av slitne biler som såvidt klarte å spole på plassen der ja;)

:word_ms

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha.. regner med at det er mye stolte eiere av slitne biler som såvidt klarte å spole på plassen der ja;)

Ja, for det hadde jo vært drit-fett om bare de med 300 hk +, hadde prøvd seg på å leke litt.. Er jo det som er gøy med sånne streetmeet, å se helt vanlige biler drive å leke seg ;)

Bilen min prøvde, men forskjellige sjåfører også, men det ble ingen suksess :p

-86 BMW e28. 518i. Vinterbil !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg som kjørte golf 5'ern,, mammas tralle

det blir en bra treff det, men fy faen dere var jævlig mange på treffet, alle på teamet mistet væreandre på vei hjem og kjørte feil vei:P

hehe ;)

Ja, vi ble noen biler, men er ikke alle som gidder å kjøre selv da :p haha, vi stakk på mac donalds og spiste, og etter det stakk jo noen tilbake til hønefoss, og noen til drammen og noen i parkeringshuset i sandvika :-p

-86 BMW e28. 518i. Vinterbil !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk jo tatt noen runder med 316ci min :)

serriøst var det en 316, trudde det var en 318 eller 320:P..fikk du kommet deg hjem med de sprengte dekkene?

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider