hfracing Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 På lørenskog i dag ble diverse kjente fjes observert i en konebil i det de røykla hele mcdonalds på lørenskog:) synes bestemt bilen så ut som en corolla stv... skam.... så ble de observert med feil bruk av brekk i 70kmh på rak vei.. (la meg litt lengre bak da jeg ;) ) like etter det.. ett stykk BREIERS i ei rundkjøring.. dette ble gjort med 4 pers i bilen fører: Loppa (ådi cab misbruker) passasjerer: Kew|ar (ådi stv misbruker) vampire [corrado G60 misbruker) og en annen mann jeg ikke kjente igjen håper ikke dette betyr at de har sluttet og bruke vw audi som leketøy, og byttet til corolla.. får vi se kew|ar på gatebil med corollla. eller kanskje Loppa?? TIME WILL SHOW!! :D:D:D:D:D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 Originally posted by hfracing På lørenskog i dag ble diverse kjente fjes observert i en konebil i det de røykla hele mcdonalds på lørenskog:) synes bestemt bilen så ut som en corolla stv... skam.... så ble de observert med feil bruk av brekk i 70kmh på rak vei.. (la meg litt lengre bak da jeg ;) ) like etter det.. ett stykk BREIERS i ei rundkjøring.. dette ble gjort med 4 pers i bilen fører: Loppa (ådi cab misbruker) passasjerer: Kew|ar (ådi stv misbruker) {vampire}[corrado G60 misbruker) Er STOLT av gutta jeg :D :D :D :D :D :D :D de misbrukte jo bare en Riskoker:D :D :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 hahahahahha lol lol :roll: :roll: :hvaskjera thumpsup HF-r.... du får jo ikke sladre om sånt :D:D:D:D:D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nanogene Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 Riskoker.. det hetter jo ikke det, er du helt teit no eller. Corolla er macho bil da. Spes min .. n3c Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 *slafsebilen* ??? drar vel kanskje litt eldre kvinner ihvertfall.. Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 De har vel skjønt at det kun er japsene som tåler å bli kjørt ordentlig Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeW|ar Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 når sant skal sies så var det ingen Corolla men en Toyota Gorilla. Siter 1997 Audi A8 (S8 wannabee) 1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no) 2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline 99/00 Suzuki Gsxr 750 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 La meg sette inn en liten quote fra IRC... [23:03] <KeW|ar> neida [23:03] <KeW|ar> japser er ikke så gale [23:03] <boXer`> lader du andres kanon KeW|ar? [23:03] <KeW|ar> men corolla er stygg [23:04] <KeW|ar> rx7 og supra er fett :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 hehe..nyreslag... synes audi gutta begynner å få slagside... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 Huff kew|ar denne var lei.... :( hahaha, :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 Vel.. vi brukte den godt... kanskje misbrukte er mer korrekt?:D Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 får kew|ar kommer på treffet deres i ski i dag da?`hmm hmm hmm :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg