daisyboy Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 hei jeg skal til og skifte multireim på min mercedes w202 99 mod 2.2 tdi og lurer på hvordan. er det så enkelt å slakke reimen ved hjelp av dynamoen og slenge på den nye reimen? Siter Audi 100 2.0 1991 død Passat 3b 1.6 1997 solgt mercedes 2.2 tdi 1999 selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Mest sannsynlig ja=) Er jo ikke værre enn å prøve det, men kan ikke skjønne at det skulle være noe problem! Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Mye enklere. Jeg tror det er likt med min bil, men det ser du fort. Framme på toppen sitter det en svart plasbrakett som det er hekta ei fjær på. Løsn M8 skruen som holder denne, ta en passelig skrutrekker/spett etc. og vipp denne opp så du får lirka ut skruen, slipp løs og reima er slakk. Ta av reima og sett på ny. Den skal trees rundt alt, så trees under Vannpumpe(mellom veiv/dynamo) og hektes på strammehjulet, så stramme opp og skru fast skruen. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg