zombiehikkup Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Du skulle vært skambanka. Ødelegger ikke en såpass strøken Lada. vel... skal litt mer enn fire hull i bagasjeluka for å ødelegge en lada men føler du det sånn holder jeg til i strømsveien 238a, 0668, alnabru, oslo... Siter 85' Mercedes-Benz 230TE 78' Mercedes-Benz Rescueline 88' Lada 2107 togliatti 1500S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tivoliterror Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 vel... skal litt mer enn fire hull i bagasjeluka for å ødelegge en lada men føler du det sånn holder jeg til i strømsveien 238a, 0668, alnabru, oslo... Neida, Utrolig fin lada! Siter 88 Volvo 745 B230k Bruksbil 92 Opel Omega A 2.0 Prosjektbil på vent 82 Lada 1500 21023 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiehikkup Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Neida, Utrolig fin lada! takk takk. har ikke fått kjørt så mye med bilen da har for det meste venta på deler... 4uker på spindel, endel uker på reimhjulsmutter og nå må jeg få tak i clutchpumpe og skifte clutch (antageligvis). også er det snart eu-kontroll så da i og med att høyre kanal er ikke eksisterende skifter jeg buer bak også som er jallamekka med kitt og body shot... tenkte også og fjærne spoiler å rulle bilen oransj eller er dette også å "ødelegge" den??? Mvh Morten Siter 85' Mercedes-Benz 230TE 78' Mercedes-Benz Rescueline 88' Lada 2107 togliatti 1500S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ladapower_2107 Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 å rulle en komunist rød lada oransje er HETSING finn deg heller en opprusta og herpa lada som jeg gjorde fiks rusta med et billig sveise app og no billig stål fra skroten og da kann du evt rulle den oransje selv om den fargen er tatt alt :) sjekk ut ladaforumet.freeforums.org og sjekk på min lada 2107 prosjektet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg