wu-style Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 driver på å skifter regreim på 1983mod golf 1,5 vet at dette er så å si samme motoren som på golf 2 1,6 og 1,8., men p.g.a lite aktivitet på golf 1 forumet skriver jeg spørsmålet inn hær i stede. Har fått av øvre delen av beskytelsesdekselet. men sliter med å få av nedre delen. må jeg løsne det nedre drivhjulet eller..? Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Har fått av øvre delen av beskytelsesdekselet. men sliter med å få av nedre delen. må jeg løsne det nedre drivhjulet eller..? På Golf 2 og 3 må du skru løs det nedre reimhjulet ja. Er 4stk umbrako som holder det fast i veiva, du må for all del ikke løsne på den store skruen i midten:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 og bruk umbrakobits med skralle, ikke en vanlig vinklet umbrako den vil bare ødelegge skruene dine... Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 jeg har løsnet de 3 umbrako skruene men den 4 er rund :( noen tips..? Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 ser ut som forige eier har vært å prøvd seg. Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 har vært å annskafet meg en så kalt grisepigg skal se om det hjelper. noen som har erfaring med denne...? Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 e bare å borre den ud, lemlester altid de her skuene jeg når jeg potler der nede, best å bruke luft trekker da løsner di med en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Har boret ut skruene. Klarte faktisk å berge gjengene også :D. Reima er på plass, gjenstår bare å starte, får ikke gjort det før i morgen pga flat batteri. så da er det bare å kryse fingrene. tenkte jeg skule kjøpe nye skruer, men IKKE unbrako ;) Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 er det noen som vet hvilken side sylynder 1 er...? på regreim siden eller på girkasse siden..? denne skal vel stå på topp ved regreim montering..? Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 er det noen som vet hvilken side sylynder 1 er...? på regreim siden eller på girkasse siden..? denne skal vel stå på topp ved regreim montering..? Sylinder 1 er den nærmest registeret ja:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 fan da har jeg sotte reima feil. jaja tar 2 sek å fikse. Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Nå er reima på å bilen putrer å går. Takk til alle som svarte og spesielt takk til B.T.i som hjalp meg å finne merkene. Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Bra du fikk det til :) Men et tips for å få ut runde unbrakoskruer er å banke inn en torx-bits som er et knepp større enn unbrakoskruen. Dette funker ALLTID for meg (og veldig mange andre), har aldri opplevd en gang hvor det ikke har gått. Så slipper man maset med grisepikk, borre ut osv. osv. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.