Asim Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 Hvordan kommer jeg meg på denna fjortiss chatten?? heheheh Har mirc p maskina mi, men hvordan finner jeg dere?? Peiling på data?? hvem?? jeg??? heheehe :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 gå på ef-nett og skriv: "/j bilforumet.net" i en kanal Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 start mirc. fyll inn info der det står nick osv så trykker du ok skriver /server irc.homelien.no og /join #bilforumet.net når du ser at du er kobla til.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 takk for hjelpen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 håper flere av dere, tar dere tid til å finne ut av hvordan mirc/irc funker. det tar deg ca 5-10 min. mye snakk der. forumet i direktesending på en måte :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Dette har jeg ikke mye peiling på.... Men hvordan får man tak i mirc/irc da!? Noe man laster ned!? Og evt hvor!? imstupid Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 http://www.mirc.com Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Hvorfor kan ikke dere bare ta dere de 5 minutta det tar å lage en mirc som automatisk kobler seg opp mot efnet og joiner #bilforumet.net og legger den ut her ? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg