battery Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Hei. Jeg skal lage en instruksjon om skifting av bremseklosser. Jeg lurte på om en av dere kunne lage en utstyrsliste av alt av verktøy osv man trenger for å gjøre det. Hvis noen har tid til å lage en hel instruksjon hadde det vært kjempebra. Men det viktigste er utstyrslisten ;) Takk på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Skal vi gjøre jobben for deg? Er det mulig :adolf: Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Dette varierer jo fra bil til bil hvordan man gjør det, både med tanke på antall bolter/muttere og størrelse, samt hvordan caliperen er. Det finnes ikke et generelt fasitsvar til alle biler.. :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Jeg synes det er tullete av deg å tenke på å lage en veileder, når det ikke virker som om du klarer å bytte bremseklossene selv. Det viktigste er jo at du kan dette, før du prøver å lære det vekk til noen andre. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 hehe..Tror virkelig ikke at trådstarter skal tenke på å bytte klosser på noen bil..Ikke engang en sykkel burde trådstarter røre bremseklossene på,hehe hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg