BjørnarGolf Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Kjupte golfcap sine BBS RM 15" med ET 25, og skal skifte ut disse ytterringene. Så siden jeg er igang med å kjøpe nye, så er det vel greit å kjøre så bredt d går. Tenker 3" ringer bak, da blir felgen 9 brei åsså 2" ringer framme, så blir det 8 breie. Lurer da på om det holder med gti skjermlister til bredde nokk for å få felgen sånn noe lunde udenr. rekner med jeg må slipe vekk original skjerm, for å få dekkå under. Noen som har 9 bak og 8 framme? Bilder :D ? Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Ka slags lim bruges det på felgen når di nye ytterringen skrus på :) ? Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 må valse MYE pga lavt ET det vil bli på Rm felgene.. Du skal ikke lime felgen sammen! Men kun fuge der felgkantene møted på dekksiden. Bruk Tec7, det holder veldig bra! Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 må valse MYE pga lavt ET det vil bli på Rm felgene.. Du skal ikke lime felgen sammen! Men kun fuge der felgkantene møted på dekksiden. Bruk Tec7, det holder veldig bra! Trodde d sko gå me 9" bak med "Gti" plastskjermene, å slipe vekk innerskjerm. Vett jo eg ikkje ska lima! men lurte på om d va någe spess lim som sko brugas mellom ;) Har du 9" bak på golfen din du Anders? Takk for svar. Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Nei har ikke så breie, har 8x16 et 22,3 bak på min. Men stv er har breiere bakstilling eller smalere skjermer så er ikke så god plass der :( men du får 9x15 ET1 Så du må nok banke inn kanten samt banke den godt ut og så dekke det til med skjermbreddere hvis du skal ha det budsjett :) Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 ET min bler 1 med 3" kant alså :S Ja eg tenkte å hiva på sånne plastskjermer, å slipe vekk skjermen. Hadde håpet å sleppa å banka for mye, kan fort gå gale d :P Vurdere kanskje vals og? Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 ingen som har RM med ET25 9" ? Bilder!?!? Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 RM har fast senter/innebane så du får ikke 9" med et25 på RM. RS derimot kan man bytte innerbane også.. Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 RM har fast senter/innebane så du får ikke 9" med et25 på RM. RS derimot kan man bytte innerbane også.. Arhg! stemme d AndersM :P Men RM SOM E 9" då :) Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 låner fra vacn forumet.. her med ihjelvalsete hjulbuer: ville gått for 2.5" bak og 2 forran".. Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 låner fra vacn forumet..her med ihjelvalsete hjulbuer: ville gått for 2.5" bak og 2 forran".. Takker AndersM :) Ja det bler kanskje litt drøyt med såpass bredde :( Tusen takk for initativ :happyhappy: Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg