Gå til innhold

Mål på 12" sub kasse

Ranger emnet

E36_320_24v

Anbefalte innlegg

• 3 years later...

bygde en (sku bli en 35liters bassreflexs kasse en gang i tia) men blei vell ca 33-34liter med bassreflex og har en sony explode(tror det er den nyeste,,sølv cone) som jeg låner av en kompis og den spiller faktisk veldi fint og dypt i kassa..med litt dempematrial og 80mm stort bassrefleksrør som ca er 20-26cm langt..husker ikke helt. så tenkte å mekke en dobbelkasse med bassreflex med begge elementa i for morroskyld å se hvordan det spiller. men må spille dem inn litt først tenker jeg. jaja

er det den men 2x4ohm 400w rms og 1400peak power du har foresten?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bygde en (sku bli en 35liters bassreflexs kasse en gang i tia) men blei vell ca 33-34liter med bassreflex og har en sony explode(tror det er den nyeste,,sølv cone) som jeg låner av en kompis og den spiller faktisk veldi fint og dypt i kassa..med litt dempematrial og 80mm stort bassrefleksrør som ca er 20-26cm langt..husker ikke helt. så tenkte å mekke en dobbelkasse med bassreflex med begge elementa i for morroskyld å se hvordan det spiller. men må spille dem inn litt først tenker jeg. jaja

er det den men 2x4ohm 400w rms og 1400peak power du har foresten?

Det sier vel mere om deg og øra dine, enn om peiling på god lyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
BF's største bump?:lol:

EDIT: Velkomen til forumet Einart. Gjør du en feil her er du garantert til å få vite det:fatality:

Hva var så feil med det han sa?

Kanskje liten kasse, men kan jo funke for han. tOFFY hadde jo 2 35L porta kasser til sine 12"ere og det spilte dypt og tøfft.

Ellers så er det mange som liker lyden i Sony, så helt forferdelig kan det ikke være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider