Slim! Skrevet Februar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Da har jeg oppdatert bildene av bilen. Fikk tatt noen ålreite istad, litt dårlig location, men mye bedre enn de gamle. Meganen min Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by Slim! Da har jeg oppdatert bildene av bilen. Fikk tatt noen ålreite istad, litt dårlig location, men mye bedre enn de gamle. Meganen min Fet bil med en utrolig fet farge :) Skal du kjøpe alu felger til den? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Februar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Det må det bli. Så snart jeg får råd. Jeg må allikevel spandere på meg en CD-spiller og ny katalysator først så det kan hende jeg ikke får råd denne sommeren (og da kan jeg like gjerne vente til neste). Vi får se. Finner jeg noen pene brukt som passer kan det jo hende jeg kjøper i år. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by Slim! Da har jeg oppdatert bildene av bilen. Fikk tatt noen ålreite istad, litt dårlig location, men mye bedre enn de gamle. Meganen min aner litt photoshop på fære her.! jævla lav forran Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by Manuell aner litt photoshop på fære her.! jævla lav forran Er vel heller kameravinklingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Mars 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Det eneste som er gjort i Photoshop er skiltet og størrelsen på bildet. Hvis du ser på det bildet som er tatt skrått-bakfra-høyre så ser du at den ikke er så lav som på bildet i avataren min. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jow Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 heisann ser du har en megane, da er vi to her på forumet. (bare at jeg har 2.0 literen med 147 hester.) ;) vet du hvilken inpress det skal være på felgene? på denne siden kan du se noen bilder av min: http://khmoe.mine.nu/modules.php?set_albumName=jos-megan&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php de siste bildene er med 18" felgene til kompisen min tipper jeg skal kjøpe meg 18" til høsten slik at de kommer på neste vår...... sammen med senking Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originalt innpress er ET 36 og hubsenteret er 60.1mm. Jeg har nylig kjøpt meg felger som tidligere satt på en golf (som hadde senterringer da den har 57.1mm) og de sitter som støpt på min. Venter på et kamera jeg har bestilt. Da skal jeg få lagt inn noen bilder her. (Fy fader så mye penere lakken din er enn min :(, min ser jo helt mishandla ut. Hvilken årsmodell er din?). Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jow Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 min er 99 mod...... den har akkurat rundet 80.000km. lakken er grei men når du ser nøye finner du litt kødd på min oxo. nå har jeg bestilt time for full service med reg reim. (koster flesk):( skal poleres med meguiar`s snart.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Nå har jeg fått satt på alufelger på den. Jeg har hatt de et par måneder nå, men jeg har ikke hatt kamera før nå (og kameratene som hadde kamera har enda ikke klart å sende meg bildene de har tatt :p) Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriko Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Er det bare meg, eller er det helt like felger som jeg har på Renaulten min (TSW Evo R) :) Fint var det uansett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Det stemmer det. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg