Gå til innhold

Aiwa cd spiller - leser MP3

Ranger emnet

Zeta

Anbefalte innlegg

Aiwa CDC-MP3R

45x4 watt

Cd veksler kontroll

leser cd-r/rw

leser mp3

Aux in

Telephone mute

2 linjeutganger

Flip-front

Følger med rattkontroll

En grei cd spiller som er fint brukt og i god stand. Stort lettlest display. støtter lange filnavn og id3 tag. Jeg vil gjøre oppmerksom på att det ikke er iso kontakt med spillern.

Selger den for 1000 kr + frakt

- '92 Honda civic vti

- '99 Honda Integra type R - (solgt)

- '92 Honda civic vti (solgt) -

- '93 Honda crx del sol vti (solgt) -

- '95 Honda Accord 2.0i (solgt) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også en uhyggelig opplevelse med gamlebilen ang. stereoanlegget, men det blir for drøyt å hinte til at folk som selger CD-spilllere billig nødvendigvis besitter tyvegods.

Kan jo hende vedkommede bare ønsker å faktisk få solgt spilleren litt raskere enn hvis den skulle være et par hundrelapper dyrere?

Anyways, i den perioden jeg har hatt kontakt med Zeta gjennom Club Honda virker han til å være en rederlig og grei fyr så jeg står på mitt og tror at det blir for drøyt om å komme med slike forslag ubegrunnet...

My two cents...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. jeg bare slengte fram en komentar. er uansett så lenge siden at om det hadde vært min spiller så hadde jeg ikke grått en tåre. fått igjen penger for den og var rett og slett ikke fornøyd med den. hehe. spillern fungerte fint hele tiden. bortsett fra i store dumper. men det gjorde RF sin. den holdt i alle forhold :D helt til den og ble stjælt da. så nå er det slutt på stereo i bilen. her går man for orginal kassett spiller fra 87 :D

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider