VW-golf Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Heisann alle der ute. Har snakket med en svensk kolega av meg som har nevnt noe til meg som jeg ikke helt klare å akseptere, selv om det i teori skulle være sånn så klare jeg ikke helt å forstå dette. Jeg har nå en golf 4 1999 modell, Gti,Tdi,Exlucive. Jeg har lenge tenkt på å oppgradere motoren. Han nevnte at jeg kunne bruke mk3 turbo kit til min bil? Altså en komplett pakke for mk3. Jeg har 1.9tdi med 110hk. Noen som kan besvare dette med god begrunnelse? Helst noen med god erfaring. Og ett annet spørsmål; Dersom jeg skulle fått klart å trimme min bil til 180/200hk-450-550Nm disel, og jeg vil ha denne lovlig på veien, hva kan jeg forsikre den som? GTI 2010 som har org. 200hk? (dette var ett eksempel, siden jeg ikke vet). Altså om jeg hadde chippet den så ville jeg kunne reg. den som 150 disel. Vist det er noen som vet dette så bare snakk i vei. Alle svar er behjelpelig på dette spørsmålet:) Vist jeg ikke kan klare å få ett sikkelig svar på dette med forsikringen så må jeg snakke med moller eller bra bil verkstedene, mulig dem vet dette. Håper alle har en veldig god dag videre å husk belte;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg