janerik171187 Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 hei, har en plass på et verksted nå, men siden jeg har kjøpt hus med uthus med mekkeplass så trenger jeg ikke denne plassen mer. koster 875kr per plass i mnd, er sammen med 3 andre om verkstedet. evnt oppsigelsestid er 3mnd eller finne en som overtar er grei plass til 2 biler. pult +hyllesystemet langs veggen kan følge med for 1000kr, (ca det kostet meg å lage hyllene) dog uten skuffene da de vil jeg ha selv. bilder: dårlig bilde, men er litt over 2 e30 lengder dyp har liksom ikke tatt bilder av selve plassen :P men kan ta noen til helga om noen er int. men er ivaffall plass til 2 biler, evnt så går det nok an å stappe inn 3 eller 4 hvis man bare skal lagre biler. befinner seg ca 1-2km fra rudskogen motorsenter i rakkestad, så er veldig ideelt for folk som er mye på rudskogen. send pm, sms 47341773 eller rett og slett skriv her :P blir ledig iløpet av november en gang. Siter saab 900 8v turbo 155hk 240nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Obba Skrevet November 14, 2009 Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 Ja kanskje det hadde vært noe:D Siter :fire: 200sx :fire: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet November 14, 2009 Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 Er strøm i tilleg eller i prisen? det går jo noen strøm. Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Obba Skrevet November 14, 2009 Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 svarer for tråd starter. strøm ligger i prisen, men strøm skal ikke brukes til oppvarming av lokale. Siter :fire: 200sx :fire: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg