Gå til innhold

Tok en ansiktsløftning på Tahoe'n

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har nettopp vært en måned i USA og måtte ha med noe nytt til Tahoe'n som stod ute i kulden helt alene :D

Før:

tahoe_facelift1.jpg

Etter:

tahoe_facelift2.jpg

tahoe_facelift3.jpg

Oppgraderingene er:

APC klare hovedlykter med prosjektørlys i nærlampene

APC klare park/blinklamper

Hvite hjørneblinkers

GrilleCraft mesh grill

Beklager de teite bildene, får ta noen bedre etterhvert!

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får antakelig merknad på ene reflektoren EU-kontroll på Astroen i April. Den har begynt å ruste litt. 95 modell. De er jo hverken fugl eller fisk rent utseendemessig. Vurderer å bruke andlednigen til å oppgradere fronten med dobbeltlysene og dene nye grillen som sitter på f.o.m 96 modellene.

Hvor mye vil noe slikt koste?

Regner med blinklysene går om hverandre, men hele grillen + hovedlysene må byttes. Kanskje noe klips og småtteri også?

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker folkens :)

Hot Rod,

Her i landet er jeg ikke sikker på hva noe slikt ville koste - om det er vanskelig og finne brukt etc. Men hvis du har anledning til å få kjøpt delene i usa, kommer det ikke til å bli så veldig dyrt. Nye komplette hovedlys til 96 Astro koster ca. $70/stk hos GMPartsDirect. Du kan jo også kjøpe et sett med prosjektørlys som disse for $135/sett. En ny grill kan du vel finne for ca. $100 - så en brukt en bør ikke være mer en kanskje $50?

moldestuket,

Enig, APC har rimelig bra priser og masse å velge blandt. Jeg bestilte mine ting online og fikk sendt dem til svigersene der borte slik at de ventet på meg når jeg kom :)

Har handlet mye på AutoZone mens jeg bodde der borte - de har absolutt mye bra de også. Jeg ville bare forsikre meg om at jeg fikk det jeg hadde lyst på, med meg tilbake - pluss at prisene var meget bra. Kjøpte alle lysene hos ProCarParts.com, og grillen hos PitStopAutoparts.com. Valgene falt på disse to kun fordi de hadde de beste prisene jeg kunne finne på akkurat disse delene/merkene.

Aspen,

Mener å huske at det var mellom $250 og $300 for alle (hovedlys, parklys, blinklys).

Qee,

Jeg vurderer en smooth bumper cover. Kan hende jeg kjøper det etterhvert, men da må jeg jo nesten også ha en rolled pan :D Og da må jeg plutselig bytte hengerfeste til et skjult et....vi får se!

Har allerede Nerf bars hvis det var det du tenkte på med sidebøyler :)

kai_willy,

Uhmmm......tror jeg melder pass på den bugshield'en jeg :D

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ChevyKen

Takker folkens :)

Hot Rod,

Her i landet er jeg ikke sikker på hva noe slikt ville koste - om det er vanskelig og finne brukt etc. Men hvis du har anledning til å få kjøpt delene i usa, kommer det ikke til å bli så veldig dyrt. Nye komplette hovedlys til 96 Astro koster ca. $70/stk hos GMPartsDirect. Du kan jo også kjøpe et sett med prosjektørlys som disse for $135/sett. En ny grill kan du vel finne for ca. $100 - så en brukt en bør ikke være mer en kanskje $50?

Blir det ikke godkjenningsproblemer (E-merking osv) hvis jeg kjøper nye lys fra USA?

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider