RemzNO Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Hei. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt linselykter til Primeran P11 97'n min? Fliter litt med å finne det gitt Takker :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Må nok kjøpe jdm-lykter fra Ebay. Disse har omvendt lyskurve av europeiske lykter, men dette kan "løses" ved å stille venstre lykt ganske lavt og la høyre lykt stå urørt. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemzNO Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Det enete jeg klarte å finne da vet disse http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-NISSAN-PRIMERA-P11-G20-CRYSTAL-HEAD-LIGHTS-OEM_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem3ca5e2cf8dQQitemZ260481142669QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories Er det disse du mener? Fant ikke projektor lykter eller noe liknende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg