Gå til innhold

Bytte N75 ventil A4 2004

Ranger emnet


nmork48

Anbefalte innlegg

  • 11 months later...

Haha, det er kjedelig.

Jeg har H ventil, Forge 007 og chip på min. Med orginal N75 begynnte den å lade bra fra 1700rpm, med N75H begynner den å lade ordentlig fra 1900rpm, derrifra spooler turboen opp mye fortere enn orginalventilen. Turbotrykket mitt gikk fra 1.2 til 1.4bar.

1996mod Mercedes Benz E200 Classic.
1984mod Suzuki RG250.

2005mod Yamaha MT01.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår