merce-123 Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 å godta er det dummeste du kan gjøre, riktignok OM du er helt sikker på at du har hatt godt under denne farten. Du er feig om du godkjenner en straff du ikke fortjener! Jeg skal like å se hvordan de argumenterer i en rettsak om dette, redegjør rolig og bestemt, akkurat slik det var og krev å få se hvordan de har regnet seg fram til dette.. Håper du fikser dette! Jeg hadde ikke gitt meg en millimeter OM jeg var stålsikker på at jeg var under den farta. Det er evneveikt om du lar kommunister bestemme hvilken fart du har hatt, når den ikke stemmer med det de påstår. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 litt offtopic: men en rundkjøring hvor mange biler har svingt så blir asfalten mye glattere. kan det ha noen sammenheng i denne saken? Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Jeg ville ikke godtatt det. Bevisbyrden ligger faktisk hos dem. Sunn fornuft sier at det er noe snusk med enten tallene du oppgir til oss, eller de har kommet med. Angående høyere straff i retten. Min erfaring er at man kan slippe unna mye straff. Aktor la frem et drøyt års fengsel som straff mot meg. Endte opp med at jeg tok videregående skole i 100 timer... (Hvor jeg har fortsatt å gått)Bare oppfør deg fornuftig, så skal det gå helt greit. Men, om du er i tvil, så godtar du. 9 måneder er ikke mye. har du ditt på det rene hadde jeg pokker ikke godtatt. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg