GalnemaX Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Heisann! Jeg skal med tiden bygge anlegg i Astraen min og har allerede lagt planer om hvilke komponenter som skal inn. Så det jeg lurer på er hva dere anbefaler av kabler og koblingsutstyr til dette oppsettet: 2x Infinity Kappa Perfect 10.1 subber 1x Dynabel monoblokk 1x frontsett 13cm (enten Focal eller Infinity) Og en bra spiller (noen å anbefale?) På forhånd takk! Mvh Edit: Og hva anbefaler dere jeg bygger? Lukket eller portet basskasse? Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Januar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Takk takk Håkon for at du fikk opp tråden min igjen :) Noen som har noen forslag? Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Legg inn minium 30mm2 strømkabler. husk god jording.. Finn deg en forsterker til frontsett og. Min mening er att lukka kasse er finest å høre på. vet ikke hva disse elementene vil ha, men reiner med att det er lukka. Spiller. prisklasse da ? pioneer har mye bra der, high volt utgangene på denne er litt greit å ha og.. signal kabler da ? prisklasse ? ang, front sett kan du jo lytte deg fram til det du vil ha, prisen er vel ganske like. Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Januar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Takk for raskt svar! Skal ha forsterker til frontsett også ja.. 1x Dynabel 2x170watt. Spiller tenkte jeg prisklasse maks 5000,-. Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Originally posted by GalnemaX Takk for raskt svar! Skal ha forsterker til frontsett også ja.. 1x Dynabel 2x170watt. Spiller tenkte jeg prisklasse maks 5000,-. Jeg Anbefaler deg å gå for Panasonic cd-spiller, de har en meget bra lyd kvalitet, og vil passe meget godt til Focal frontsett. Mvh Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 du vil vel spille mp3 og diverse da og ? Tro ikke denne er så dum da... :D 3 linjeutganger og litt stasj, mye rart du kan koble til og.. Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larson Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Jeg kan også anbefale panasonic spillere. Har hatt en av de større modellene før og den knuste en rf i samme klassen på bla. lyd, finesser, mp3 avlesning (oversiktlig, rask), og ikke minst har de jo noen spillere med rimelig kul design også da.. :) Ellers har du jo pioneer, har ikke prøvd en av disse med de sies at de skal være veldig gode på lyd (ivertfall på de større modellene). lykke til mvh Siter 89 Bmw E30 320i shadowline - solgt 92 Bmw E36 318i - solgt 87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen 92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil Ris Rules Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Takk for alle svar! Panasonic spiller.. Noen forslag da? Må kunne lese mp3 og slikt.. 2-3 linjeutganger, hadde vært koselig med aux in og.. Mvh Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Dette blir det god lyd av... Anbefaler lukket kasse. Det spiller skikkelig stramt og godt. Og høyt nok i massevis. Bruk spiller med minimum 4volt, front-, rear-, og sub utganger. Gjerne linje inn også... Kanskje du går for en DVD-spiller etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Dette vil høres helt topp ut med lukket kasse! Har selv tokanals dynabelen brokoplet til å drive suben, og den spiller rent og kontrollert. Knall forsterker til den prisen. Sjøl har jeg en JVC KD-SH9101, og er storfornøyd med denne. Topp spiller til den prisen! Tipper rundt 3540 m/frakt. Spillern kan dele subutgangen på 115, 80 og 60 Hz. Deler du subbene på 80 med spilleren og bruker delefilteret i BF1702'en for å kutte fra 80 og ned på frontsettet vil det nok låte upåklagelig. Ville anbefalt Focal til frontsettet. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Takk for gode og positive svar! Nå er det bare innsamling av penger som gjenstår :) Så skal det låte bra i bilen :) Mvh Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 penger er kjekt å ha vet du... :D Eg skal montere dynabel forsterkere i måren, kan gi en lyd om hvordan di er da. Det er en 4 kanaler og den 2 kanaleren... Litt spent.......:D Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Originally posted by Macgyver penger er kjekt å ha vet du... :D Eg skal montere dynabel forsterkere i måren, kan gi en lyd om hvordan di er da. Det er en 4 kanaler og den 2 kanaleren... Litt spent.......:D Nice ;) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larson Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Originally posted by GalnemaX Takk for alle svar! Panasonic spiller.. Noen forslag da? Må kunne lese mp3 og slikt.. 2-3 linjeutganger, hadde vært koselig med aux in og.. Mvh Er 3 linje-utganger, aux-inngang og mp3 avlesning på alle større panasonic modeller så vidt jeg vet. Kul blå farge skjerm, med mange pixler, som du kunne endre kontrast og dimme trinnløst pluss stille av delefrekvenz til sub-utgangen på den jeg hadde ivertfall.. + masse annet tjafs bla. en del demoer som gikk på skjermen når du ikke trykte på noe en stund... bla bla.. Siter 89 Bmw E30 320i shadowline - solgt 92 Bmw E36 318i - solgt 87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen 92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil Ris Rules Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Originally posted by Larson Er 3 linje-utganger, aux-inngang og mp3 avlesning på alle større panasonic modeller så vidt jeg vet. Kul blå farge skjerm, med mange pixler, som du kunne endre kontrast og dimme trinnløst pluss stille av delefrekvenz til sub-utgangen på den jeg hadde ivertfall.. + masse annet tjafs bla. en del demoer som gikk på skjermen når du ikke trykte på noe en stund... bla bla.. Høres jo nice ut.. Må vurderes seriøst :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg