Phantom Skrevet Oktober 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Hei Har nå hatt min 996 Cab i noen mnder og nå som vinteren er på tur er det vel på tide å utføre ett par mindre ting jeg ikke har fått gjort enda. I alle fall, bilen er en 996 Carrera (2wd) Cab, stort sett helt standard :) Er det noen som vet hvor jeg kan finne passende høyttalere til denne bilen ? Er jo meg bekjent 5 1/4" i dørene og 4" og diskant i dash, samt 4" og diskant bak. Ønsker egentlig ikke å oppgradere så ekstremt, tenkte mest på å bare bytte høyttalerne. Leter meg ihjel etter komp sett som ikke bare er 5 1/2" og diskant, så tips mottas med takk. Ellers, er det noen som har erfaring med Beck Invest ? Tenkte å bestille vinterfelger derfra Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Beck er vel konkurs..? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Beck er vel konkurs..? Forsto det slik at delesalgsbiten er fullstendig operativ Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Ah, ok :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c-w203 Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Det er en lang diskusjon på Porsche Club Norge sitt diskusjonsforum om Beck Invest og deres konkurs. Kort fortalt så ville ikke jeg kjøpt noe derifra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Ikke jeg heller, utfra feedbacken på p-c-n.no, styr unna. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Er medlem på PCN nå Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Velkommen! :) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg