Mikael922 Skrevet Oktober 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Tittel sier sitt .. Hvor? hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Tittel sier sitt .. Hvor? hvordan? Finnes ikke gratis, men du får trial(prøve)-versjon på http://www.adobe.com/downloads Alternativt finnes paint.net gratis, som ikke er like avansert, men om du er nybegynner klarer du uansett ikke bruke alle finessene til PS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Politimester Bastian du eller? Slette posten min er som at jeg skulle vært moderator å slettet det innlegge ditt for å være off topic.. Han spør om photoshop ikke noe paint.net/jalla.. Jeg oppfordret ikke til noen ting, nevnte bare ett nedlastningsprogram som sikkert er skrevet på forumet her 1000 ganger.. Men om dette er din måte å vise at du er sjefen på, siden du har blitt moderator, så skal jeg godta det for denne gang:) Og til slutt, hvordan skal man kunne bruke alle "finessene" til photoshop om man ikke er nybegynner en gang? dummeste jeg har lest på internett kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Politimester Bastian du eller? Slette posten min er som at jeg skulle vært moderator å slettet det innlegge ditt for å være off topic.. Han spør om photoshop ikke noe paint.net/jalla.. Jeg oppfordret ikke til noen ting, nevnte bare ett nedlastningsprogram som sikkert er skrevet på forumet her 1000 ganger.. Men om dette er din måte å vise at du er sjefen på, siden du har blitt moderator, så skal jeg godta det for denne gang:) Og til slutt, hvordan skal man kunne bruke alle "finessene" til photoshop om man ikke er nybegynner en gang? dummeste jeg har lest på internett Start og les dine egne innlegg så får du se mye dumt! :ratatatat Torrentsnakk er ikke lov her på forumet, og skulle du se noen andre skrive om dette emnet har man muligheten til å rapportere det inlegget så moderatorene kan fjerne dette! Forøvrig er hun faktisk veldig bra ontopic da hun svarte trådstarter. Det finnes IKKE noen lovlige måter å skaffe photoshop gratis på med mindre du faktisk er såppas heldig å blir sponset av noen da. Alternativer er GIMP.. Knallbra gratisprogram. Noen likhetstrekk som photoshop har dem og! '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Er du student kan du få det KRAFTIG rabattert. Mener at jeg får hele Adobepakka(indesign, CS4, +++++) for 2500,- elns. 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Start og les dine egne innlegg så får du se mye dumt! :ratatatatTorrentsnakk er ikke lov her på forumet, og skulle du se noen andre skrive om dette emnet har man muligheten til å rapportere det inlegget så moderatorene kan fjerne dette! Forøvrig er hun faktisk veldig bra ontopic da hun svarte trådstarter. Det finnes IKKE noen lovlige måter å skaffe photoshop gratis på med mindre du faktisk er såppas heldig å blir sponset av noen da. Alternativer er GIMP.. Knallbra gratisprogram. Noen likhetstrekk som photoshop har dem og! klapp igjen du da sherlock.. Du så ikke inlegge mitt, å vis du kaller det torrentsnakk så må du dra hue ut av høyballen du sitter fast i! kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 klapp igjen du da sherlock.. Du så ikke inlegge mitt, å vis du kaller det torrentsnakk så må du dra hue ut av høyballen du sitter fast i! Hva er problemet ditt? Buhuu, innlegget ditt blei sletta! Hva faen har det å si liksom? Kosta det penger å skrive det innlegget? Move on... Det fins ikke lovlige gratis nedlastninger av photoshop, og dermed kan ikke dette omtales på bilforumet.no. Derimot fins det et knallgodt alternativ som heter gimp(nevnt lenger oppe). Dette er på mange måter like bra for folk flest, og det er fullstendig gratis. Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Hva er problemet ditt? Buhuu, innlegget ditt blei sletta! Hva faen har det å si liksom? Kosta det penger å skrive det innlegget? Move on... Er ikke at innlegge blei sletta som er problemt! "kosta det penger å skrive innlegge?":crazysant: Du som har tatt over plassen i høyballen eller? Men over og ut! snakkes til påske! god jul kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Nei det finnes ikke lovlige versjoner av photoshop som varer/er bra og gratis, men det går jo å laste ned med diverse program som du sikkert skjønner selv hvilke, problemet er at det er ulovlig(som de fleste driter litt i), og man risikerer å få virus, for de fleste photoshop-nedlastningene er faktisk virus.... Håper at jeg ikke dro den for langt her nå, ellers blir jo jeg veldig lei meg. :-( Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 @Urgeeee: Alle vet man kan laste ned ulovlig, men reglene tilsier at man ikke skal linke til navngitte fildelingstjenester for ulovlig nedlasting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amundsen Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 jo for ei stund sia så hadde je gratis photoshop, fant ei sie me serial keys, sånn har je gjort me Northen antivirus og PhotoShop Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil) Volvo 850 Se 94 (Solgt) Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka) Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg