mazdak Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Hei, Jeg kjørte forbi fotoboksen ved Åneby i går og merket plutselig at det kom 2 røde små flash etter hverandre! Jeg er sikker på at jeg kjørte under fartsgrensen da jeg kjørte tilbake og kjørte samme strekning i 30km/t (50sone). Igjen kom det 2 røde små flash rett etter hverandre! Når jeg sjekket de andre bilene som passerte kom det bare 1.... Noen som vet om fotoboksen tar bilder av andre ting enn kun fart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Sikker du som tiltrekker deg oppmerksomhet :p Hehe.. nei da.. ikke stress med dette du, sikkert en vanlig sak:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Har sjøl opplevd det samme, enten er det en bug med blitsen, ellers så reflekterer den ganske enkelt frontlysa :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Den boksen blinker rødt på alle bilene som kjører forbi, samme hvilken fart du har. Sist jeg kjørte der blinket det to ganger på bilene foran meg, og min egen. Hvorfor vet jeg ikke. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Fotobokser som måler gjennomsnittshastighet har disse små røde blinkene hvertfall, ettersom de tar bilder av alle. Kan være at de teller biler på strekningen, ser etter stjålne biler, osv. Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Er ikke snitt måling der iallefall. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Da antar jeg at det ikke er noe farlig hvis det har skjedd med dere også.. :) For en lettelse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars70 Skrevet Desember 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2012 Vil det si at denne fotoboksen på Åneby tar deg hvis du kjører for fort uansett ? Andre steder så kan du kjøre forbi fotoboksen i for stor hastighet, men det er ingen garanti for at du blir tatt for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2012 Det er bare å prøve. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg