Clonen Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 hei. akkurat skaffet meg en audi 100 2,8 fra 92, og det første jeg gjorde var å ta ut den antikke kassetspilleren og dytta inn en cdspiller. men nå bare 4 dager senere er spilleren død. Den nekter å slå seg på. den sluknet bare da jeg satt i bilen og hørte på musikk, og siden da har den vært død. tenker det kan være kortslutning eller noe, men lurer litt på hva som forårsaket dette. Men er dette da en kortslutning i spilleren eller i ledningene i bilen? for å unngå at det skjer igjen tenkte jeg å koble spilleren til et separert batteri. er dette noe dere tror vil fungere? har en 7 timer lang biltur foran meg og jeg kommer til å bli smågal om jeg skal være de 7 timene foruten musikk. noen som har tips til erstatning?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Sjekket sikringene da? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 For at spilleren skal virke, må den ha 2 stk 12v og jord. (du bruker vel isokontakter?) På ein so gammel bil ville ha ha lagt ein ledning ifra batteriet (til spiller) og lagt opp skikkelig jord. So har du sikkert tilkobla høgtalere! Har du lagt opp nye høgtalerledninger? Kor (hvor) er høgtalerene? Sjekk om høgtalerledningene er på plass bak spilleren og på høgtalerene. Sjekk om høgtalerledningene ikkje er avisolert ein plass og har kontakt til karrosseriet. Og so kan du sjekke sikringer. (er sikkert ein på spiller og ein der alle sikringene er. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg