Bankrotta Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Hei! lurer på om noen kan hjelpe meg med å finne ut av hva slags gearkasser som kanskje kunne passet over til min 1997 1.9tdi caddy? passer f.eks kassa fra en vanlig 1.9 som ikke er tdi? hadde vært knall om noen kunne hjulpet meg :happyhappy: Siter 1986 Golf II Gti 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Sdi-girkassa er gira lavere enn Tdi-kassa, så da får du høyere turtall i alle gir såvidt jeg vet. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bankrotta Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 okei, men du tror den passer ? Siter 1986 Golf II Gti 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Jeg regner med det, men kan ikke love noe... Men du kommer til å få rundt 3000rpm i 100km/t, noe som er slitsomt. Jeg har for tida caddy sdi, og en kollega har tdi, og hans ligger ihvertfall endel lavere på rpm enn min :) men det ser du selv! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bankrotta Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 takk for tipset:) har muligens fått tak i en kasse fra en inca diesel, håper det er en mulighet for at det passer? Siter 1986 Golf II Gti 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Inca og caddy er akkurat samme bilen etter det jeg har hørt, noe som kan stemme bra da det står SEAT på mange av delene i caddyen jeg kjører :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg