Gå til innhold

Nytt anlegg

Ranger emnet

Teddy

Anbefalte innlegg

Ok, nå er det på tide å bytte ut fabrikkdriten som sitter i min corolla.

En Pioneer DEH-P5530MP kjøpte jeg for en god stund siden, og nå er følgende på vei:

Infinity 6,5" komponentsett (6500CS)

Rockford Fosgate 301M

Rockford Fosgate HE2 12"

Noen synspunkter på dette oppsettet? Duger det? Noe jeg bør endre?

Også lurer jeg på om det er noen i jessheim/lillestrøm/omegn som veit hva dem driver med som har lyst til å montere dette for meg for en liten slant kroner?

Da jeg er helt ny og fersk på omerådet ser jeg helst at noen som har litt peiling monterer det for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, dette var nå et tilbud jeg fikk lagt foran meg, hvor jeg fortalte hva slags spiller jeg allerede hadde, og at jeg helst ville bruke den.

Hvor stor forskjell ville det være på å bruke en forsterker på frontsettet kontra å bruke den i spillern på denne setupen?

Hvis det var kassa til suben du lurte på så er det RF sin kasse, det er altså denne:

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=696

Kablene blir vel et vanlig kabelsett fra bilradiospes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å si det slik, eg ville ikke spander frontsett til over 2000 kr fpr å ødelegge di på en råtten forsterker i cd spilleren....

Hva med en dynabel der ? ca 2000 kr for en 4 eller 2 kanaler?

Ellers så har bilradiospes denne som ville passe til deg og, ser det litt finere ut baki og, når du har likr forsterkere :D

Litt viktig att det ser bra ut og vet du :)

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

japp, det er en del her på forumet som selger det... da får du det litt billigere,,,

eg har bestilt 2 stk av bisarre, rizzla( slik det skrives) forhandler og disse menere eg.

http://www.mamut.com/dynabel

Der kan du lese litt om di ihvertfal... Nå må eg tasse i sengen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men eg ville spanta den ekstra lappen for å kommer opp til den 2 kanleren eller 4 kanalerern... Mer har du ikke økonomi så,,,

Det vikigst er å ungå å bruke cd spilleren...:D

Det eneste du kunne ha trengt i tilleg nå var en kondensator, 0,5 /1 farad. Men du trenger den ikke med en gang...

(den er litt dyr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RiZLa: Venter litt, men skal ikke se bort ifra at jeg kjøper en av deg om litt.

Macgyver: Får nå se hva det blir til, men ser ut som jeg midlertidig kommer til å kjøre det på cd-spilleren uansett. Infinity settet er visst lagd for å kunne drives av cd-spilleren, så regner med at det går greit hvertfall inntil videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Teddy

RiZLa: Venter litt, men skal ikke se bort ifra at jeg kjøper en av deg om litt.

Macgyver: Får nå se hva det blir til, men ser ut som jeg midlertidig kommer til å kjøre det på cd-spilleren uansett. Infinity settet er visst lagd for å kunne drives av cd-spilleren, så regner med at det går greit hvertfall inntil videre...

Beklager å måtte si dette... INGENTING er beregnet på å drives av en spiller. Men skikkelige målinger, er det sjeldent mer enn 10watt pr kanal på en spiller. 10watt er tamt.

Om noen noengang har kastet en sinnsykt råtten forsterker etter deg, så bruk heller den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider