Gå til innhold

1.9 Tdi glødelampa lyser sviver høgt på tomgang og mister drag på 2500 omdreininger.

Ranger emnet

nokland_racing

Anbefalte innlegg

kå e galt med bilen min? trenger svar fort!. har bytta diesel filter og hjalp ikkje. sjedde bare heilt pluttslig rundt ein sving. glødelampa sløkker ikkje før æ starter bilen og begynner og blinke etterkvert. sviver på 1200 på tomgang, drar normalt fra 1200-2500 så fusker den litt og drar ingen ting lengre. må ha svar fårt!!

tusen takk på forhånd :)

Ford Granada 2.0 1982

Polaris IQ440/800 2005

Audi 80 1.9TDI 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var innom og fekk fram noen feilmeldiner på bilen.

Brændstoftemperaturføler

kortsluttning til pluss

føler for speederstilling

urealistisk signal

bremsepedalovervågning

urealistisk signal

nåleslagsføler

indgang åben

brændstofafbryderventil

kortsluttning til stel..

noen som kan fortelle mæ kor disse følerene sitter?

Ford Granada 2.0 1982

Polaris IQ440/800 2005

Audi 80 1.9TDI 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jo den lista da :O men virker som fleste er blandt de som går i ene kontakten på motoren der? den store svarte som sitter ovenfor skillet mellom girkasse og motorblokk. kan hende jeg kommer med tullete tips men sjekk kontakten der?

sjekk også alle sikringer :)

edit: bremsegreia passet ikke helt inn men...

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bli bare lei a å skru å ikkje finne ut ein dritt.. men skal ikkje motoren reagere når du napper ut kontakten til luftmengde måleren? sjer ingen ting og bilen er heil lik og kjøre. fant ett rele som ligger og klikker når eg ruser den. nederste til høyre kommer det ett klikk i på ett viss turtall og det blinker i lysene:S æ like ikkje golfen min lengre :( å den kontakten du prekte om! sjønner pine ikkje kordan de går ann å dele den, vrei å reiv men fekk den ikkje av :p hehe

Ford Granada 2.0 1982

Polaris IQ440/800 2005

Audi 80 1.9TDI 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider