Gå til innhold

Grøftelys på Vectra B

Ranger emnet

Zendora

Anbefalte innlegg

da jeg kjøpte min vectra b 98mod, fikk jeg høre at jeg ikke måtte slå på grøftelysene siden at hvis de gikk på ville de ikke gått av. siden det har jeg ikke tenkt på det, men erget meg mer å mer når jeg suste forbi vectra'er som hadde de på.

Jeg prøvde å bytte bryter og bytte rele. men det skjedde ingenting.

de slår seg rett å slett ikke på.

noen som har hatt samme feil?

Noen som kan hjelpe meg gjennom å fikse dette på egen hånd?

:helpme:

Mvh

Zendora

Første bilen (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de ikke slår seg av igjen kan jo kanskje vere et problem med bryterene... Har liggende et bryterpanel jeg tror virker, kan eventuelt teste det, så kan du få kjøpe det om det funker ;)

har fått ny bryter og nytt rele gratis av blomdal;) hehe:D

så det skal ikke være feil der. hører at det skjer noe, at releet kobler seg inn, men likevel skjer det ikke noe:S

men får vel krype under bilen å sjekke?

eg må vel ikke av med hele fangeren for å fikse??

har du sjekka sikkringa:) Kabelen kan vere dratt av kontakta på lampene

sikringen? er det feil der tror du?

kabel fra hvilken kontakt?

Mvh

Zendora

Første bilen (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til hvis du prøver litt. Har bytta pærer på grøftlys uten å ta av fanger. Men dersom du fremdeles ikke får det til, så kan du jo ta av fangeren. Mye arbeid for en liten jobb, så du får vurdere å legge deg under bilen igjen :p

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til hvis du prøver litt. Har bytta pærer på grøftlys uten å ta av fanger. Men dersom du fremdeles ikke får det til, så kan du jo ta av fangeren. Mye arbeid for en liten jobb, så du får vurdere å legge deg under bilen igjen :p

hehe:P eg får gjøre det i helgen da;) hvis jeg får tid. er jobbehelg, så er jo lov å håpe:D

Mvh

Zendora

Første bilen (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider