Ca9ine Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Hei! Jeg fikk nettop kjenne på kroppen hvordan det er å miste drivreimen mens jeg er på tur. Og siden jeg er helt 100% ubrukelig på området fikse bil og vite-hvordan-denne-tingen-skal-sitte-fast, trenger jeg hjelp. Jeg er blitt opplyst om at denne reimen driver vifte, vannpumpe, dynamo, servo med mer, og dermed er kritisk som juling. Hva koster en sånn en reim og hva koster det normalt sett å få en sånn byttet? Må flere deler byttes samtidig daeventuelt? På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Du får reima på mekonomen blant annet, og kan kalles for multireim. Er det AC på den? Det må du isåfall huske på når du får reima. Hvilken modell har du? Har tegninger på hvordan reima skal stå, så om du tar deg tid kan du bytte den selv, men om du skal ha den byttet på verksted så er det billigere om du får tak i en selv og legger ved, enn at de bestiller for deg. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca9ine Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Takk for svar! Ja, det er AC på bilen. '99 mod. 1.8t stasjonsvogn. Hadde vært fint hvis du hadde en tegning på det, ja :D Hvis jeg har rett, som jeg 95% sikkert ikke har så er det denne reimen jeg fant på Biltema: Artikkelnummer 62-191 (biltema.no gir visst ikke permalenker, sp det må skrives inn) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Volkswagen Passat 96-00 Drivreim for Volkswagen Passat 1,8 20v 62-191 Skal du ha ja :) (Trykk på bildet for større) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca9ine Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Kanon! Takk skal du ha! Da ser jeg om noen av mine mekaniker venner kan ta på seg jobben nå som de kan se etter en tegning :D De ville ikke ta i det uten å vite hvordan det så ut! Utmerket hjelp! Takker og bukker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Bare hyggelig ;-) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Du skal forresten ikke se bort fra at reimstrammeren din er defekt, at den slarker så reima hopper av, svakhet tror jeg. Prøv å se om den flukter med resten av hjulene, spesielt med nhy reim på plass. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg