Gå til innhold

Kjøpt "ny" bil... VW Bora

Ranger emnet

ArneBelinda

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Suvdal

Du må jo vaske pottene inni oxo ;) :D

INNI?!?!? Det er vel for spesielt intresserte, hehe....

Men skulle gjerne hatt noen tips om noe "snabelstoff" å pusse kantene med.

Har prøvd med Autosol, det hjalp litt, men det sitter noe så inni HÆ#%#%¤!!!

Kjøpte potta brukt... Men men.... Gammal bil ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nå egentlig at det ikke er noe blankt inni potta bortsett fra kanten. Du må i såfall gnikke veldig lenge ;) Tror nok også at Autosol er det beste å pusse dette med.

Fangeren din ser meget bra ut nå. Jeg har som sagt tidligere lik bakpotte som deg og min flytter seg bittelitt sideveis. Kunne nok alltids ha fikset noe under bilen på opphenget, men jeg tar bare å dytter litt på den engang i blant.

En kompis av meg hadde nylig sett bilen din i Lillestrøm. Han fortalte meg at det hadde begynnt å komme en del styla Bora'er. Jeg ble da litt nysjerrig og spurte da om det var noe spesielt han hadde sett. For min egen del ser jeg som regel bare en sjelden gang noen gamlinger som er ute å kjører Bora. Han fortalte meg da om en Sølvgrå Bora i Lillestrøm og jeg fant ganske raskt ut at det var din han siktet til. Jeg synes det var artig at han hadde lagt spesielt merke til bilen din siden jeg "kjenner" deg fra forumet.

Synes det forresten var litt gøy at du vurderer Altezza lykter og er enig at det ser bedre ut på sølv biler enn på en del andre. Det eneste som er dumt at det er litt bannlyst av de hardcore "less is more" vw gutta. Vet ikke hva du synes om de lyktene som jeg har litt lyst på. Her har du i alle fall et bilde:

BO-L-114.jpg

Ønsker deg lykke til videre med bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hercem

Jeg tror nå egentlig at det ikke er noe blankt inni potta bortsett fra kanten. Du må i såfall gnikke veldig lenge ;) Tror nok også at Autosol er det beste å pusse dette med.

Fangeren din ser meget bra ut nå. Jeg har som sagt tidligere lik bakpotte som deg og min flytter seg bittelitt sideveis. Kunne nok alltids ha fikset noe under bilen på opphenget, men jeg tar bare å dytter litt på den engang i blant.

En kompis av meg hadde nylig sett bilen din i Lillestrøm. Han fortalte meg at det hadde begynnt å komme en del styla Bora'er. Jeg ble da litt nysjerrig og spurte da om det var noe spesielt han hadde sett. For min egen del ser jeg som regel bare en sjelden gang noen gamlinger som er ute å kjører Bora. Han fortalte meg da om en Sølvgrå Bora i Lillestrøm og jeg fant ganske raskt ut at det var din han siktet til. Jeg synes det var artig at han hadde lagt spesielt merke til bilen din siden jeg "kjenner" deg fra forumet.

Synes det forresten var litt gøy at du vurderer Altezza lykter og er enig at det ser bedre ut på sølv biler enn på en del andre. Det eneste som er dumt at det er litt bannlyst av de hardcore "less is more" vw gutta. Vet ikke hva du synes om de lyktene som jeg har litt lyst på. Her har du i alle fall et bilde:

BO-L-114.jpg

Ønsker deg lykke til videre med bilen...

Har vurdert de baklampene der også! Er VELDIG i tvil, Lexuslook lamper har alle snart... Og har sett på de der hos FK sine sider, men vet ikke om jeg får gjort om bestillingen min... Så vi får se...

Ang sølv Bora'r i Lillestrøm, så er det en til som har det her med litt plastikk på. Men han har styling fra Caractere TROR jeg... Han har i allefall gjort mere med frontfangeren enn å bare bytte ut nederste "leppa". Den Bora'n er meget pen synes jeg... Tror han også har Lexuslook baklamper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder baklyktene så syntes jeg de klart peneste er Hella sine kopiere av de orginale 2004 Jetta GLi baklyktene. Har tenkt på de selv. Fåes i rød/hvit og rød/sotet.

Hella 2004 Jetta Style Tailight Set Red/Clear

2623_x450.jpg

Hella 2004 Jetta Style Tailight Set Smoke/Clear

2621_x450.jpg

Ellers er også FK sine Røde/hvite helt grei:

bora_04.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Synes bilen din ser skikkelig fin ut. Baklyktene passet bra ettersom du har en sølv bil. Hadde kanskje ikke passet like bra på samme bil med annen farge.

Når kommer angel-lights da? En gang i Oktober?

Bilens utseende er veldig clean. And I love it. Hadde liksom ikke passet med en halvmeters alu-vinge oppå bilen din.

Gleder meg til å se Angel-Lights'ene på bilen. Bare legg ut masse bilder, bilder er bra :P .

(Off Topic: Hvor i Bergen kjører du mest Boramannen? Flere bilder av bilen din? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dodgy

Synes bilen din ser skikkelig fin ut. Baklyktene passet bra ettersom du har en sølv bil. Hadde kanskje ikke passet like bra på samme bil med annen farge.

Når kommer angel-lights da? En gang i Oktober?

Bilens utseende er veldig clean. And I love it. Hadde liksom ikke passet med en halvmeters alu-vinge oppå bilen din.

Gleder meg til å se Angel-Lights'ene på bilen. Bare legg ut masse bilder, bilder er bra :P .

(Off Topic: Hvor i Bergen kjører du mest Boramannen? Flere bilder av bilen din? )

Takker for det!!

Angeleyes skal visstnok lanseres i løpet av Oktober fra FK til Bora'n i allefall, men har blitt utsatt noen ganger i løpet av året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så greit ut det. ikke helt min smak, men mye penere en Lexus lyktene.

Originally posted by Dodgy

Kronstad-Blomstardalen og Kronstad-Åsane annenhver dag. Jobber begge steder. Har ikke noen bra bilder nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider