omid_e Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Eg lurte på någe! ein eg kjenne blei stopt for de sa an hadde kjørt i påvirka tilstand. som var sant! de tok ham med til legevakten og de tok forskjellige tester på ham og blodprøve! han var da påvirket av hasj og de beslaga lappen i 2 uker. tror dere han kommer til å bli dømt for dette eller? de kan jo ikke finne ut i blodprøven at han var påvirket av hasj når han kjørte da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Jo? De finner thc i blodet. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Virkestoffet i cannabis kan ved urinprøve påvises opptil noen uker etter siste bruk, men hvordan det er med blodprøver vet jeg ikke. Men forhåpentligvis er han fuct. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omid_e Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Jo? De finner thc i blodet. selv om de finner det i blodet så kan de jo ikje vita at d e fra den dagen han kjørte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 selv om de finner det i blodet så kan de jo ikje vita at d e fra den dagen han kjørte? Det har vel noe med konsentrasjonen i blodet å gjøre vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omid_e Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 han besto alle alle de andre testene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 han besto alle alle de andre testene da? Hvilke andre tester og hvordan bestod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omid_e Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Hvilke andre tester og hvordan bestod? de når du må lukke øyene og si ifra når det har gått 30 sek, pupillene var store og røde på grun av at han går på ritalin osv.. tror bare at han ikke består den blodprøven Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 De finner thc i blodprøven om de leter etter det for å si det slik. Når ble han tatt inn og når ble blodprøven tatt? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omid_e Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 De finner thc i blodprøven om de leter etter det for å si det slik. Når ble han tatt inn og når ble blodprøven tatt? han ble tatt med til blodprøve samme dag! så han er fuckt uansett? vet du hva straffen er for dette ca`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Tipper straffen er 5 år. Pluss saftig bot og eventuelt fengsel/samfunnsstraff. Kompisen din er en forbanna dust btw. Når det gjelder om de finner ting i blodet, så kan de med stor nøyaktighet si hvilken mengde, når og hvor sterkt det eventuelle stoffet er ved blodprøve. De kan også finne ut om det er ritalin han virkelig hadde i seg, eller om det var noe helt annet. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 selv om de finner det i blodet så kan de jo ikje vita at d e fra den dagen han kjørte? Spiller vel heller liten rolle, sålenge det er noe der. Hva hjelper det vel at du har promille, om du har vært på en konstant fyllekule i en uke? :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Du kan fortelle "kompisen" din at hasj spores i blodet i timene etter at man har røyka (i urin 6-8 uker), men at det avhengiger litt av styrke på stoffet, hyppigheten av inntak og vedkommendes fysiske tilstand. Håper og tror han blir dømt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 håper han blir dømt jeg også haha! allti sagt te an at an ikje ska kjøra når han har røykt! men han tror kje på meg når eg seie at han komme te å mista lappen ganske lenge! vil bare se hva straff han får Hvorfor sier du ikke heller til kompisn din at han kan gi fan i å røyke hasj? så slipper han problemer med sertfikat og politi :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 OT: Hasj får deg til å kjøre mer forsiktig enn om du er edru! Alkohol får deg til å kjøre mer uforsiktig. Ingen oppfordring til å kjøre etter du har røyka hasj, men skjønner ingenting om dette blir straffet hardere enn alkoholrus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg