Drafter Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Hei! Noen som kan fortelle meg forskjellen på tørr og våt sylinderforing? fordel og ulemper med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Tørr: foring som bare sitter i blokka uten å være i kontakt med kjølevannet. Våt: foring som er i direkte kontakt med kjølevannet. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 det er så vidt jeg vet ingen ulikheter i fordeler eller ulemper med noen av foringene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drafter Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Tørr: foring som bare sitter i blokka uten å være i kontakt med kjølevannet. Våt: foring som er i direkte kontakt med kjølevannet. Takker:happyhappy: Og dets oppgaver? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 foringen skal jo være en sylinder da. bare at den er enkelt utbyttbar. skjønte ikke helt spørsmålet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Våt foring vil føre til bedre kjøling enn tørr normalt sett. Vitsen, å kunne bruke alu/lettmetallblokk, uten nicasil eller lignende belegg, eller kunne reparere defekte sylindre med skader etter slitasje, havari eller feilborring. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.