Runehp Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Jeg sliter med turboproblemer(tror jeg), da bilen ikke vil trekke som før. Drivstofforbruket har også økt. Jeg har skiftet LMM, dieselfilter, gått over vakumslanger og renset innsug, men den er like slapp. Møter motstand når jeg gasser, og jeg må gire mer i bakker. Problemet er konstant, ikke noe som kommer og går. Nå sitter jeg i grunn igjen med turbo som alternativ, og vil prøve ny N75-ventil før jeg bytter selve turboen. Jeg forsøkte å se om staget til wastegaten satt fast, men det virket umulig å komme til dette staget. Var innkapslet i et rør e.l. Jeg har en 2000-mod, 1,9 tdi, 90 hk. Er det noen som vet hva slags type ventil jeg trenger, hva slags turbo som sitter i bilen eller kanskje har bedre forslag til hvordan jeg kan feilsøke nærmere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Få målt turbotrykket? Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runehp Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Må jeg på VAG for å måle turbotrykket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 nei kan vell koble til en turbotrykkmåler på noen slanger i motorrommet.. er ikke helt sikker på hvordan slanger det er men du finner nokk på nette. Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg