LupoB0Y Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Damn.. SuperStreetMeet uten Ruudracing.. hmm.. Noen andre med RWD og overladning som vil lage show da? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by LupoB0Y Damn.. SuperStreetMeet uten Ruudracing.. hmm.. Noen andre med RWD og overladning som vil lage show da? kiddie Er nok litt for redd for snuten til at jeg vil spinne rundt for mye.. Vi får se! Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by turbo2 Jeg Skal stå på GATEBIL standen hele uken å passe på en rosa r4r Audi?!?!?!? Jeg kan dele ut flyers og reklame om SUPER STREETMEET@STRØMMEN. Ring Marius eller håkon om det å få plakater/flyers ned til meg på messe så fort som fy, er der fra 1000 i morgen!!! kan ikke du bare ta baksiden av en gatebilplakat.. og prøve og lage en enkel opplysnings plakat om treffet ?? bare og ta litt tusj og skrive det det ??!?! :D greier det du !! :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Noen andre med RWD og overladning som vil lage show da? Jeg tar toførti'n en runde jeg:D Er kanskje ikke helt det samme men...:rolleyes: Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by eirikoo kiddie Er nok litt for redd for snuten til at jeg vil spinne rundt for mye.. Vi får se! Gi meg bilnøklene dine du :D så skal jeg ta meg av burningen ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by Loppa Gi meg bilnøklene dine du :D så skal jeg ta meg av burningen ;) Er mere redd for det enn for snuten.. :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Kanskje dere kunne sette opp noen piler sånn i tilfelle jeg skulle finne på å stikke innom? Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Jah, Helga, ich kome :D Tipper jeg vimser innom en tur på fredag kveld da. Noen burnings blir det neppe ..... sitter som Quattro :D :D :D Loppa, vi kunne jo tatt med noen Think ? Dratt ett lite O-løp lol lol lol Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Her må man jo møte opp!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 selvfølgelig er jeg på plass;) regner med at jeg kommer med en primera og en 200sx til;) eirikoo, jeg du og Oluf parkerer ved siden av hverandre vi???? :):):):) gleder meg som en drittunge!!! bor i strømmen, og sier bare en ting; STRØMMEN ER DRØMMEN!!!!! He, he;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by Essex STRØMMEN ER DRØMMEN!!!!! Hehe :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Kommer jeg oxo sitter på med Silverboy viss jeg ikke snibler over en bil Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by Essex eirikoo, jeg du og Oluf parkerer ved siden av hverandre vi???? :):):):) Det ordner seg det! Side-by-side.. :D Hvis ikke jeg bare kaster bilen fra meg på tvers som vanlig. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 hehe, ja;) la noen smultringer på jobben i dag, fy faen sjefen blei sinna!!! hehe, men who cares;) ta det pent a eirikoo, du som maser så fælt om denna forsikringa;) men vi ses på fredag!!!! veit ikke 100% om Oluf kommer, men trur det!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by Essex ta det pent a eirikoo, du som maser så fælt om denna forsikringa;) Tar det alltid pent jeg, men er mer bekymret for dere andre jyplinger i S14.. :D Hehe, smultringer ja. Vi har en garasje på jobben, der kommer jeg alltid bredt når jeg skal parkere. Her om dagen stod en av vaktmesterne og pusset vekk gummispor, og jeg kom med hylende dekk rundt svingen.. Det blikket jeg fikk da kunne drepe! :fuckme2: Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg