volvofasII Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Men nå må dere ikke glemme kamra da gutter og jenter.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ladden Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 for å ikke være kjipere enn alle andre så stiller jeg så klart til start jeg! prates i morgen kl 20:59 på strømmen! Siter Nå er jeg tilbake med golf 2 prosjekt, endelig! X-Golf 2 X-sierra X-dame (tid til å skru bil igjen) Hils innom http://home.no/ladden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Kan ikke ALLE prøve å parkere på de oppmerka parkeringsplassene som er der og ikke her og der... Hvis ikke får vi ikke plass til alle bila og det blir bare kaos om alle står i en klynge... Hvis feks noen skal ut?? Noen andre som har noen meninger om dette ? :D :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Originally posted by marius Noen andre som har noen meninger om dette ? :D :D Nei, egentlig ikke.... Ikke for min del hvertfall, hehe :D :D :D Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Originally posted by gsxr600 Nei, egentlig ikke.... Ikke for min del hvertfall, hehe :D :D :D haha sykkelen din tar jo ikke stor betan uansett.. kan jo ha den med inn på charlies ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 hehe... finnes det ikke et sykkelstativ der da :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Originally posted by marius haha sykkelen din tar jo ikke stor betan uansett.. kan jo ha den med inn på charlies ;) Trur han bak disken hadde begynt å lure da.... Loppa: Jeg har da støtte på sykkelen da :) Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 ja seriøst! hadde vært fint om folka kunne parkere i rekker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Originally posted by marius Kan ikke ALLE prøve å parkere på de oppmerka parkeringsplassene som er der og ikke her og der... Hvis ikke får vi ikke plass til alle bila og det blir bare kaos om alle står i en klynge... Hvis feks noen skal ut?? Noen andre som har noen meninger om dette ? :D :D Det hadde ikke vært dumt det, men alle får vel kanskje ikke med seg det og parkere slik de pleier osv... Kan ansette noen til å stå parkeringsvakt da! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Jeg kan stå parkeringsvakt med balltre på stedet :D Parkerer du feil så blir det knock , eller betaling på stedetfor at ting skal være :cool: . At du er :confused: er ingen unnskyldning. Deler 50/50 av penga på meg og bilforumet :D , og har noen innvendinger mot det så fucku . Tipper marius er hapyhappy med sånn deal :D Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Originally posted by Håkon A ja seriøst! hadde vært fint om folka kunne parkere i rekker... Og helst stilt opp alfabetisk etter skilt bokstaverdamndamn damndamn damndamn Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 det hadde vært bra om alle hadde stilt seg opp fint og sånn, men det ser så jævla a4 ut!!! da ser du lixom ikke at det er så mange der, ser ut som en 'vanlig' parkeringsplass... og parkere harry er lixom litt av stilen syns jeg da, får man sett bila bedre og sånn.. men hvis det kommer så mange som det ser ut som, er det kanskje best..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 det som er saken er at alle må parkere samme vei ! så vi ikke har annenhver front og ræv. det blir teit. ! :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Originally posted by LilleGud det som er saken er at alle må parkere samme vei ! så vi ikke har annenhver front og ræv. det blir teit. ! :D høres ut som en bra løsning!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Tenk hvor mange som kunne fått vite om bilforumet.net om vi allerede hadde hatt t-skjorter med logo!!! Hadde vært bra reklame om en masse folk hadde brukt de t-skjortene på autofil messa.... ;) Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg