Loppa Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Originally posted by Silverboy og hele den politi-seansen kunne blitt veldig mye bedre på film om Loppa hadde skjønnt seg på kamera ;) ;) Faen! Ikke glemt det enda nei... hehe Presterte og ha kameraet i standby når jeg trodde jeg filmet, mens han ene snuten ville ta fra meg kameraet og ble sur fordi jeg filmet ham.... :D *dunkehodetiveggen* ikke føkk opp topic mere nå da;) Dette kan vi prate om i kveld :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Originally posted by Silverboy og hele den politi-seansen kunne blitt veldig mye bedre på film om Loppa hadde skjønnt seg på kamera ;) ;) vel...politi liker ikke å bli filmet...så kanskje det var like greit :P Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Faen, eg og vil på treff :-(( må jo snekre sammen bilen da! hmmmmmm Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Utrolig bra oppmøte idag! Allerede kl. 21:00 så var det en del folk, og i 22:00 tiden var det spekk fullt på plassen der. Masse folk, en god del fete biler, men lite action. Mest spennende som skjedde før jeg dro var vel når en viss svart Supra dro på litt forbi plassen der... Og da sto jeg inne på Shell :mad: doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 sjekk mere info om dagens treff her Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dom Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Originally posted by Loppa Stikk innom da :D Masse fete biler og hyggelige mennesker: Se denne snutten for litt action fra 2 treff før sommeren ;) Fornebutreff i mai Får håpe det blir minst like mye liv denne gang :D ;) Ser ut som du har en liten spielberg i maven der, fet film!!!!!! fikk nesten sommerfølelse i kroppen av den:cool: :cool: synd fornebu ikke er mer men det må vel gå ann å finne andre bra steder?=? Dom "som har vært å lekt i søledammer hele dagen" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg