audi_s4r Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Noen vært borti at kilometerteller slutter å virke? den svikta meg da jeg skulle til å passere 210'000. resten på dashbordet virker, bortsett fra at noen lys ikke virker da:rolleyes: . Dessuten virker ingen av lysene i kupe'en har sjekket om det var sikringen, dette var det ikke. Peiling noen?:eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 hadde enda tellern min slutta å virke hadde jeg vært sjeleglad... skulle satt ned forsikringa til 5000 i året med en gang...:) :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Kjetilr hadde enda tellern min slutta å virke hadde jeg vært sjeleglad... skulle satt ned forsikringa til 5000 i året med en gang...:) :) Det kan jeg,..... :D Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg