pisani Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Heisann, en god stund siden jeg registrerte meg her nå, og har postet litt, men har fortsatt ikke tilgang til å lese artikler f.eks: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163411 Noe aktiverings greier jeg har glemt? Pisani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Hmm. Same shit for me!:fire: Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Du skal ikke ha tilgang til denne. Hvor dukket den url opp? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pisani Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Åja, ingen som skal ha adgang til det eller hva må man gjøre for å få adgang? Øverst på forumet er det et underforum "Diskuter artikler": Under dette er det mange tråder: Der inne f.eks. på "Ettermontering av Xenonlys" er det slik: Men linken som er oppgitt som "Les mer" der kommer jeg ikke innpå. Trodde dette bare var artikkler for alle å lese jeg? Meningen at jeg ikke skal se dette forumet kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Takk for tipset. Nei det er meninga at du skal se forumet men ikke artikkelen. Siden vi har avsluttet artikkel opplegget. Kommer noe annet snart :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pisani Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Ok, daså, da ga det hele mer mening :) Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg