mazdak Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Får jeg lov til å spørre hvilket dekkhotell du mener her? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Å vi venter spent på hva dekktrykket er og skal være på neste innlegg.... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Du kan vel ikke regne med at dekktrykket skal være 100% mens dekkene står lagret? Er kun når hjulene skal på bilen man korrigerer trykket... Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dominator Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Du kan vel ikke regne med at dekktrykket skal være 100% mens dekkene står lagret? Er kun når hjulene skal på bilen man korrigerer trykket... At litt luft siger ut under lagring er helt naturlig, hvis det er det du mener. Men jeg finner det ganske merkelig at forhjulene hadde dobbelt så høyt trykk som bakhjulene. Jeg kan med 100% sikkerhet si at svigermor IKKE har etterfylt eller kontrollert lufta i dekkene siden dekkene sist ble lagt på hos dekkhotellet. Siter -06 Dodge Durango 5.7L LPG -88 Chevrolet Caprice Brougham Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Igjen, hvilket dekkhotell er det snakk om her? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dominator Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Igjen, hvilket dekkhotell er det snakk om her? :) Uten å nevne navn kan jeg si at det ligger der oslo lufthavn lå før :-) Siter -06 Dodge Durango 5.7L LPG -88 Chevrolet Caprice Brougham Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg