slitenvolvo Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Oppdaget en stygg klakke/skrapelyd ved fult rattutslag fra servoen. Står på en måte å hamrer, selv om jeg ikke snur mer på rattet. Hva kan denne lyden skyldes? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Er det så mye rattutslag at du ikke kan svinge mer er det normalt ;) eller er det før rattet stopper så kan det være et tegn på at du har lite servoolje. ATF olje som skal på den svarte beholdern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Var kun ved fult rattutslag, men jeg innbiller meg at lyden ikke var slik før... Var litt for mørkt til at jeg giddet å sjekke servooljen, men skal sjekke det. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Jør det du... er nok ikke no problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg