Gå til innhold

Dobben: 02 Audi A4 тq

Ranger emnet

dobben

Anbefalte innlegg

Jeg driver å ser på nye baklykter til bilen, og da tenker jeg på noen som er litt mørkere enn de originale:

Hva synes dere om disse?

img.jpg

Jeg tror det hadde blitt kult hvis jeg fjerner emblemene og får sotet rutene i tillegg!

DSC00046.jpg

Foresten: Noen andre enn meg som sliter med dårlig radiosignal? Jeg vet jeg bor i Harstad, men det er ikke derfor! :p

Endret av dobben

2007 Ford Focus 1,8 Tdci Titanium

[X]2005 Ford Focus 1,6 Tdci Sport

[X]2002 Audi A4 1.8 T Quattro

[X]1995 Audi A4 1.8

[X]1998 Audi A3 1.8 T Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg driver å ser på nye baklykter til bilen, og da tenker jeg på noen som er litt mørkere enn de originale:

Hva synes dere om disse?

img.jpg

Jeg tror det hadde blitt kult hvis jeg fjerner emblemene og får sotet rutene i tillegg!

DSC00046.jpg

Foresten: Noen andre enn meg som sliter med dårlig radiosignal? Jeg vet jeg bor i Harstad, men det er ikke derfor! :p

Tror det går en A4 med disse lyktene her i byen.. ;) Eller er det din? :tannløs:

Endret av Slettet bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hvordan pæretype er det jeg har i parklysene mine? Er det mulig å bare bytte dem ut i noen LED-pærer? Jeg har ikke FIS i bilen min, så feilkoder der skal dere ikke tenke på :p

[X]1995 Audi A4 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

taaaakk! :D

Lurer på om jeg skal ta ut hele lykta endag snart. Da kan jeg åpne hele greia, lakke innmaten svart, vaske innsiden av lykteglassene og koble motstanden skikkelig! Har sett en veileder som forklarer ganske godt!

[X]1995 Audi A4 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

taaaakk! :D

Lurer på om jeg skal ta ut hele lykta endag snart. Da kan jeg åpne hele greia, lakke innmaten svart, vaske innsiden av lykteglassene og koble motstanden skikkelig! Har sett en veileder som forklarer ganske godt!

Kan være litt vanskelig å få ut disse lyktene, det er det i allefall med mine!:doh Disse motstandene til LED-pærene blir rimelig varme, så du bør montere de på overflater som ikke kan smelte!;)

Høres ut som et spennende og trolig bra resultat, lykke til!:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt dem ute før, og det tar ikke mer enn 5 min per lykt ;)

MEN! Av og til starter ikke xenonlysene før jeg vrir bryteren helt til høyre, og jeg hørte noe snakk i et relé engang?

Og en skjelden gang i ny og ned lyser det "Brake" i displayet, og den piper som bare det. Og dette skjer akkurat når jeg slår på lysene. Kan dette problemet fjernes ved å montere de releene?

Dette ble utrolig knøvlete forklart, men håper dere forstår likevel :p

[X]1995 Audi A4 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt dem ute før, og det tar ikke mer enn 5 min per lykt ;)

MEN! Av og til starter ikke xenonlysene før jeg vrir bryteren helt til høyre, og jeg hørte noe snakk i et relé engang?

Og en skjelden gang i ny og ned lyser det "Brake" i displayet, og den piper som bare det. Og dette skjer akkurat når jeg slår på lysene. Kan dette problemet fjernes ved å montere de releene?

Dette ble utrolig knøvlete forklart, men håper dere forstår likevel :p

Problemet med xenonlysene som ikke alltid starter er trolig relèet til de automatiske kjørelysene som ikke fungerer som det skal..:) Er nok bare å bytte det, så skal alt være i orden igjen, mer info om dette, og hvor relèet ligger får du hos Møller;)

Det at det kommer opp "brake" i displayet kan bety at bremseklosser bør skiftes, eller at du har problemer med en ABS-føler. Er ikke 100% sikker, men dette ville jeg sjekket først;) Kan for så vidt også være at du ikke har tatt håndbrekket helt ned og at det lyser pga det? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider