Gå til innhold

Dobben: 02 Audi A4 тq

Ranger emnet

dobben

Anbefalte innlegg

Skiftet clutch, og nå fikk jeg virkelig oppleve forskjellen ved chipping. Bilen drar sykt mye bedre, og effektøkningen skaffet det lille ekstra som igjen sørget for en perfekt bil å kjøre! :D

2007 Ford Focus 1,8 Tdci Titanium

[X]2005 Ford Focus 1,6 Tdci Sport

[X]2002 Audi A4 1.8 T Quattro

[X]1995 Audi A4 1.8

[X]1998 Audi A3 1.8 T Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, da har det skjedd litt i det siste. Har vært skikkelig dårlig å oppdatere, men det virker bare som om det er jeg som leser denne tråden (forståelig i og med at det tar tid med meg).

For ca en uke siden ble jeg påkjørt rett i sia av en dame med mer fokus på speilet og sminken enn veien. Hun brøt vikeplikten sin, og "dulta" rett i førerdøra på bilen min.

Det ble ikke rare skaden. Da snakker vi en liiten bulk i døra, samt noen riper og en heel del lakk fra den RØDE bilen hennes. Den lista nederst på døra er lakken min flasset av fra.

Fikk bilen taksta dagen etterpå, så tidlig i morgen skal skaden og utrettes, og jeg får meg leiebil! :D

[X]1995 Audi A4 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

IDAG har jeg fått bilen min tilbake. Jeg har kjørt en 2010 Polo 1.6 TDI i litt over en uke nå, og det er nå jeg virkelig kjenner hvor god a4'n er å kjøre. Det var himmelsk å få den tilbake.

Nå har jeg fått lakket hele venstresiden av bilen, så den er strøøken. Men resten av bilen ser ut som ræv, så idag skal jeg polere opp resten av bilen, og se etter fargeforskjell (DET skal vi i k k e ha noe av)

Blir å legge ut noen før/etter bilder litt senere ;)

[X]1995 Audi A4 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk! Øyenskyggen synes jeg gir en sintere look, og det er kult :D

Lakkering helt ned, mørke ruter, senking og større felger er det jeg har tenkt å gjøre med eksteriøret på bilen. Når det blir gjort så har jeg tenkt å satse litt på bilstereo i bilen :)

[X]1995 Audi A4 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nederste grillen skulle lakkes samtidig som den øverste, men jeg fikk den ikke av :p

Når jeg finner det ut, så skal jeg lakke den MED EN GANG :p

Legger ut et lite bilde, samtidig, jeg :D

4424716693_cfc896a20b_b.jpg

Smekka også opp et lite bilde i photoshop, der jeg har lakket helt ned, sotet hovedlysene, og lakkert den nedre grillen.

Lot bildet bli litt lite slik at dere ikke ser heelt hvor dårlig jeg er i photoshop :p

Someday.jpg

Endret av dobben

[X]1995 Audi A4 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke helt selv å like den sorte grillen. Angrer som faen på at jeg tok ringene, det hadde holdt med ramma på begge grillene.

Hvor kan jeg eventuelt få tak i nye ringer??

Tror det hadde blitt bedre med bare rammene ja.

Møller burde ha nye ringer til deg :)

Eller hør med Norsk bildelsenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider