bothvidt Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 hei har en ford mondeo 2.0 glx 94mod. den fusker veldig når den er kald, jeg kommer ikke over 2000 omdregninger uansett hvem gir jeg bruker. får den opp i 70 i 5 gir liksom. når den er varm så går den greit helt frem til 4500-6000 omdregninger, så stopper den å gasse uansett hvor mye jeg trykker på gasspedalen. den vil heller ikke gasse ordentlig hvis jeg trykker gassen i bånn. dette kommer helt ann på hvem gir jeg bruker. 5 gir kommer den opp i 4500 omdregninger. holder det sånn i ca 5 min så plutselig mister den kraften, jeg må gire ned for å få opp farten igjen. dette skjer også noen ganger på 4 gir. er det noen som veit hva som kan være galt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 4500 o/min i 5 gir i fem minutter??? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bothvidt Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 ja, jeg å pappa tenkte på tenpluggene så vi tok av tennplugghettene. den ene hetta er ødelagt og litt av beten av hetta sitter fast på tennpluggen så vi får ikke tatt den av. å etter det har den bare blitt værre. det høres ut som om den bare går på 3sylindere. men jeg har ikke så veldig peil på bil da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skagers90 Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 bytt pluggledninger og plugger. vil tro det gjør seg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bothvidt Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 bytt pluggledninger og plugger. vil tro det gjør seg :) har byttet det nå, den fungerer litt bedre, men jukser fortsatt på samme måte. i går kjørte jeg på e6 å da klikket det helt for bilen.ville ikke gi gass på 3 og 4 gir. satt den i fri å lot den trille litt, å da funket det. tenkte på om det kunne ha noe med bensintilførlselen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Tett katalysator eller eksosanlegg Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bothvidt Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Tett katalysator eller eksosanlegg hvordan sjekker jeg det a???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg