Mikael922 Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Skal prøve meg på glassfiber i helga.. Tips? Noe eg skal passe på ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Eg har nok ingen tips, men litt meir info er nok greit. Kva skal du bruke glassfiberen til? Sub i reservehjulsbronn? Høgtalere i dører? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael922 Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Sub ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrustNo1 Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Pri 1: sørg for å ha tilstrekkelig med verneutstyr. Dvs maske med dampfilter, gummihansker og vernebriller er heller ingen ulempe. Hvordan du går frem finner du sikkert endel om på nettet, men det vanligste er vel å bruke noe til å maskere der du skal bygge, og støpe rett på plassen du skal ha subben. Viktig å få kassen tilstrekkelig stiv. Bruk MDF dersom du har store rette flater, ikke vits å bruke mer glassfiber enn nødvendig. Blir både dyrere og det krever mye mer avstivning for å få bra. Sikkert mye mer jeg kunne skrevet, men anbefaler at du heller tar ett søk på nettet, finnes mange detaljerte guider rundt temaet :) Siter 1993 Toyota Mr2 turbo på glade sommerdager 2001 1,8t Audi A4 Quattro på triste vinterdager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg