unicorn Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 (endret) Noen som vet hvor man skal sette selve motorvarmern på blokka, ettersom dette er en blokkvarmer..bruksanvisningene var jo helt elendige. vi snakker om en Golf 3, 94 mod. 1,8 liters. Kjøpte en defa motorvarmer nettopp, resten har jeg montert og funker men.. Har absolutt ikke peiling så et bilde hadde vært mycke takknemlig, eller bare en lett beskrivelse.. Endret Oktober 15, 2009 av unicorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Er det snakk om blokk eller slangevarmer? Hvilken motor har du? Monterte en gang en slik på min forrige 3`er, en 1,8. Da skulle den monteres på motorens bakside, mener det var mellom 2 og 3 sylinder. Du må lure ut en av frostpluggene der.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 samme på TDI også... Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unicorn Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Er det snakk om blokk eller slangevarmer?Hvilken motor har du? Monterte en gang en slik på min forrige 3`er, en 1,8. Da skulle den monteres på motorens bakside, mener det var mellom 2 og 3 sylinder. Du må lure ut en av frostpluggene der.. har en 1,8 l. og jeg vil nok tro at denne skal festes i selve blokka ettersom 'varmern' har en diameter på 5 cm samt en slags T-klemme som visstnok skal stramme skiten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg