MiaMiata Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 (endret) Har kjøpt meg ny bil!!:w00t En Na Miata c-pack 1993 mod fra California, 100% fri for rust. C-pack er utgaven med a/c, cruisecontroll, tan skinninteriør, høyttalere i nakkestøttene ect:) Tror det er 2 av denne i Norge Fortell meg hva dere syns om kjøpet og hva dere syns jeg skal gjøre med den videre?:) Hittil har jeg senket den 40mm foran og 60mm bak, koblet opp noe tåkelys, satt på frontspoiler fra Garage Vary Japan og det er satt opp veltebøyle i krom. Endret Oktober 15, 2009 av MiaMiata Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimAndre Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Gjorde seg så jævli med den leppa ass:D Få på 3-eika advan nå. Så snakker vi ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiaMiata Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Gjorde seg så jævli med den leppa ass:D Få på 3-eika advan nå. Så snakker vi ;D Kim jo:D hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Gratulerer med ny bil! Tenner er helt utelukket, eller? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiaMiata Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Gratulerer med ny bil! Tenner er helt utelukket, eller? :D Nå som jeg så bilde, så nei:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Fin bil:) Jeg ville ha sett meg rundt etter noen nye vipplykter som ikke stikker opp så mye, men det er min smak:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Low-profile lykter ser mye bedre ut ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Hvordan er kameraet ditt innstilt her? (På det 5 bildet ditt fra toppen =P) Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas15 Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Hvordan er kameraet ditt innstilt her? (På det 5 bildet ditt fra toppen =P) Det er nok ikke kamera som har gjort jobben der. Har redigert det etterpå, bare tatt bort litt farger å skrudd opp kontrasten:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg